Asistentka
Hledáme pohodovou, pracovitou, samostatnou, pečlivou asistentku, která má ráda systém a řád, umí si poradit s několika úkoly najednou, a ideálně ji baví svět ecommerce!
Čeká na Tebe pestrá škála úkolů:
- Pravá ruka vedení společnosti (organizace schůzek a konferenčních hovorů, práce s dokumenty)
- Komunikace s obchodními partnery společnosti a investory (zejména v češtině a angličtině)
- Spojka mezi jednotlivými firemními týmy (reportingy, vedení a zápisy z porad)
- Agenda v personalistice (přípravy pro inzeráty, komunikace s personálním oddělením, podklady pro mzdovou účtárnu) a drobné účetní práce (např. platby faktur apod.)
- Pomoc s organizací firemních akcí (veletrhy, konference, školení)
Jak si tě představujeme:
- Profesionalita, organizační a komunikační schopnosti a samostatnost, odolnost vůči stresu
- Angličtina na úrovni minimálně B2 (výhodou další cizí jazyk, zejména NJ a RJ)
- Praxe minimálně rok na obdobné pozici nebo skutečně motivovaný absolvent VŠ
- Učenlivost, pracovitost a schopnost se stále posouvat dopředu
Výhodu budeš mít pokud:
- Máš pracovní zkušenost v IT/ecommerce/startup firmě
- Máš vzdělání v oborech ekonomika / právo / mezinárodní obchod apod.
My ti nabídneme:
- práci v mladém a různorodém kolektivu
- odborné zaškolení
- férové jednání
- odpovídající finanční ohodnocení
- odměny za vynaložené úsilí
- příjemné prostředí kanceláře v Plzni nebo Praze s možností částečného home office
- možnost seberealizace
- firemní a teambuildingové akce, školení, výuka angličtiny
- zájezdy na zahraniční konference
Zaujala tě tato pozice? Dej nám vědět!Kontaktní e-mail: jobs@retailys.com * nebo zavolej na číslo 725 127 782 (do předmětu zprávy uveď „Asistentka“) |
*Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle Zásad ochrany osobních údajů.