Asistentka

Hledáme pohodovou, pracovitou, samostatnou, pečlivou asistentku, která má ráda systém a řád, umí si poradit s několika úkoly najednou, a ideálně ji baví svět ecommerce!

 

Čeká na Tebe pestrá škála úkolů:

  • Pravá ruka vedení společnosti (organizace schůzek a konferenčních hovorů, práce s dokumenty)
  • Komunikace s obchodními partnery společnosti a investory (zejména v češtině a angličtině)
  • Spojka mezi jednotlivými firemními týmy (reportingy, vedení a zápisy z porad)
  • Agenda v personalistice (přípravy pro inzeráty, komunikace s personálním oddělením, podklady pro mzdovou účtárnu) a drobné účetní práce (např. platby faktur apod.)
  • Pomoc s organizací firemních akcí (veletrhy, konference, školení)

 

Jak si tě představujeme:

  • Profesionalita, organizační a komunikační schopnosti a samostatnost, odolnost vůči stresu 
  • Angličtina na úrovni minimálně B2 (výhodou další cizí jazyk, zejména NJ a RJ) 
  • Praxe minimálně rok na obdobné pozici nebo skutečně motivovaný absolvent VŠ 
  • Učenlivost, pracovitost a schopnost se stále posouvat dopředu 

 

Výhodu budeš mít pokud:

  • Máš pracovní zkušenost v IT/ecommerce/startup firmě 
  • Máš vzdělání v oborech ekonomika / právo / mezinárodní obchod apod. 

 

My ti nabídneme:

  • práci v mladém a různorodém kolektivu
  • odborné zaškolení
  • férové jednání
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • odměny za vynaložené úsilí
  • příjemné prostředí kanceláře v Plzni nebo Praze s možností částečného home office
  • možnost seberealizace
  • firemní a teambuildingové akce, školení, výuka angličtiny
  • zájezdy na zahraniční konference

 

Zaujala tě tato pozice? Dej nám vědět!

Kontaktní e-mail: jobs@retailys.com * nebo zavolej na číslo 725 127 782

(do předmětu zprávy uveď „Asistentka“)

*Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle Zásad ochrany osobních údajů.

Přihlaste se na pozici

    Místo práce

    * Údaje označené hvězdičkou je nutné vyplnit