Automatizace rutinních prací předchází chybám a šetří peníze

Co můžeme, to necháváme strojům. Retailys za vás proto pohlídá aktuální kurzy měn i úpravy DPH v jednotlivých zemích. Zajistí, aby zákazníci neobjednávali dávno vyprodané zboží. Díky modulu synchronizace výrazně urychlíte expanzi do dalších zemí.
Chci vědět víc

Ušetříme vám práci díky automatizaci ručních procesů

Efektivní správa produktů

Vyprodání produktu se projeví na všech e-shopech. Nemusíte to dělat ručně a sledovat stavy skladů. Propojíme sem i pokladnu v kamenné pobočce.

Systém umožňuje rychlé změny velkého množství produktů. Nahráním zalistovací tabulky upravíte parametry i ceny u stovek produktů najednou.

Automatická nastavení pro země

Sledovat sazby DPH ve všech státech, kde prodáváte, zabírá dost času. Německo má 19% sazbu, ale pro knihy je to třeba 7 %. Během pandemie byla 7% sazba dočasně snížena na 5 %.

Retailys automaticky zohledňuje veškeré legislativní změny. Každý den také automaticky přepočítává kurzy podle ČNB.

Synchronizace e-shopů

Vytvoření zahraničního e-shopu je v systému Retailys snadné. Vyberete zdrojový e-shop (např. český) a systém sám vytvoří kopii pro danou zemi včetně strojového překladu, lokální měny a DPH. Základ je hotov.

Později můžete nastavit, aby se na zahraničních stránkách projevily změny z českého e-shopu — třeba slevové akce.

Využijte naše know-how při zahraniční expanzi

Data a reporty na jednom místě

Tržby, návštěvnost webu, skladové zásoby i další údaje najdete přímo v aplikaci. Data lze filtrovat podle času, země, produktů a dalších kritérií. Automaticky si vygenerujete grafy nebo třeba geografickou mapu tržeb.

Automatizace vám ušetří práci

Rutinní činnost necháváme algoritmům. Retailys za vás hlídá změny DPH i kurzy měn a předejde tomu, aby zákazník objednal vyprodané zboží. Pomocí synchronizace e-shopů urychlíte expanzi do dalších zemí.

Online tržiště a srovnávače zboží

Váš český e-shop napojíme na Zboží.cz, Heureku nebo MALL Marketplace. V zahraničí vás napojíme na Amazon, Ebay, německé Idealo, britský PriceRunner, polské Ceneo a další platformy.

Sdílíme své znalosti

EPR registrace v EU: proč a jak ji provést

Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.

Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů

V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...

Spuštění Kaufland Global Marketplace v Čechách a na Slovensku!

V loňském roce jsme se stali jednou z prvních českých oficiálních agentur Kaufland.de a díky integraci do našeho systému jsme zpřístupnili našim klientům snadný prodej na tomto marketplace. Nyní se Kaufland.de transformoval do Kaufland Global Marketplace, což je komplexní řešení „vše v jednom“, umožňující online prodejcům prodávat díky pouze jedné registraci nejen na německém marketplace, ale nyní nově i v Čechách a na Slovensku.

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma