Jak spravovat e-shopy v době krize?

Kateřina Kapounová

ONLINE WEBINÁŘ: Jak spravovat e-shopy v době krize?

Navštivte náš webinář zaměřený na řízení a správu e-shopu v době, kdy je e-commerce byznys v ČR i zahraničí důležitější než kdy dřív!

Nejbližší termín konání akce 15. července 2020

Co se na našem online školení dozvíte?

  • Proč je dobré vlastnit e-shop v době krize?
  • Jak se liší e-commerce v jednotlivých evropských zemích?
  • Prodejní platformy - Amazon, eMag, Heureka, eBay, Idealo, Allegro,..
  • Jak si vybrat vhodné prodejní kanály pro moje produkty?
  • Co si představit pod pojmy vertikální a horizontální omnichannel?
  • Jak se liší chování online zákazníků v Evropě?
  • Jaké jsou nejpoužívanější platební metody a nastavení optimální plateb za poštovné pro různé destinace?
  • Jak ušetřit za logistiku pomocí 3PL?
  • Jak vhodně optimalizovat poplatky za využívání globálních tržišť?
  • Propagace produktů v zahraničí, PPC (nejen) na Amazonu
  • Úvod do mezinárodního účetnictví a legislativy
  • Sociální sítě z pohledu globálního podnikatele
  • Cenotvorba pro různé prodejní kanály
  • Vyhledávání nových tržních příležitostí, co, jak a kde prodává konkurence?
  • Jaké jsou první praktické kroky jak z České republiky prodávat zboží online po celé Evropě?

Na webinář se registrujte zde