Customer support

Do našeho týmu péče o klienty hledáme novou posilu! Baví tě práce s lidmi, rozumíš si s PC a máš zkušenost s provozem e-shopu? Pak je Retailys tím správným místem pro tebe!  

Zabýváme se vývojem moderního e-commerce systému, který umožňuje majitelům e-shopů spravovat všechny své e-shopy z jednoho místa, prodávat na globálních tržištích a expandovat do zahraničí. Tvým úkolem bude být pravou rukou našich klientů při řešení každodenních problémů, a budeš jim pomáhat v dosahování jejich cílů. Pošli nám svůj životopis a odstartuj svoji kariéru ještě dnes!

Co u nás budeš dělat?

  • Pomáhat klientům (provozovatelé e-shopů) při technických potížích
  • Navrhovat nové strategie e-shopů
  • Připravovat pravidelná školení práce v systému Retailys
  • Spolupracovat s IT oddělením na testování novinek v systému Retailys

 Jak si tě představujeme? 

  • Máš předchozí zkušenost se správou e-shopu
  • Orientuješ se v oblasti IT
  • Umíš pracovat samostatně a spolehlivě
  • Dokážeš řešit problémy
  • Umíš jednat s lidmi
  • Jsi ochotný/á se nadále vzdělávat

Co ti můžeme nabídnout? 

  • Zajímavou nevšední práci v mladém kolektivu
  • Práci v příjemném pracovním prostředí
  • Firemní telefon a notebook
  • Placenou polední pauzu
  • Sick days a možnost home office
  • Možnost podílet se na zajímavém projektu s globálním dosahem

Zaujala tě tato pozice? Dej nám vědět!

Kontaktní e-mail: jobs@retailys.com *

(do předmětu zprávy uveď „Customer support“)

*Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle Zásad ochrany osobních údajů.