Pravá ruka CEO / asistent(ka)

Jsme perfektně zafinancovaný e-commerce startup Retailys pomáhající s expanzí prodejců na evropské trhy. Do dvou let naši klienti přes námi vytvářené e-shopy prodají přes miliardu korun zboží, investoři nás proto mají rádi a podporují nás. A protože rychle rosteme, potřebujeme někoho, kdo má rád pořádek, zvládne administrativní podporu vedení firmy a bude také stmelovat všechny naše týmy. 

Co u nás budeš dělat?

  • Pravá ruka vedení společnosti (organizace schůzek a konferenčních hovorů, práce s dokumenty) 
  • Komunikace s obchodními partnery společnosti a investory (zejména v češtině a angličtině) 
  • Spojka mezi jednotlivými firemními týmy (reportingy, vedení a zápisy z porad) 
  • Agenda v personalistice (přípravy pro inzeráty, komunikace s personálním oddělením, podklady pro mzdovou účtárnu) a drobné účetní práce (např. platby faktur apod.) 
  • Pomoc s organizací firemních akcí (veletrhy, konference, školení)
  • Do budoucna je předpoklad, že převezmeš záležitosti každodenního provozu firmy a dostaneš manažerskou pozici (COO) 

Jak si tě představujeme?

  • Jsi komunikativní, máš organizační nadání a další schopnosti jako jsou profesionalita, samostatnost a odolnost vůči stresu 
  • Domluvíš se anglicky na úrovni minimálně B2/C1 (výhodou další cizí jazyk, zejména NJ a RJ) 
  • Máš praxi minimálně rok na obdobné pozici nebo jsi skutečně motivovaný absolvent VŠ 
  • Tvé vlastnosti jsou učenlivost, pracovitost a máš touhu a schopnost se stále posouvat dopředu 

Budeš mít výhodu pokud:

  • Máš pracovní zkušenost v IT/ecommerce/startup firmě 
  • Máš vzdělání v oborech ekonomika / právo / mezinárodní obchod apod. 

Co ti  můžeme nabídnout?

  • Nadprůměrnou odměnu odpovídající Tvému vzdělání, píli a pracovitosti 
  • Získání nových špičkových znalostí z extrémně rostoucí oblasti e-commerce/mezinárodní obchod 
  • Časté zahraniční cesty (naše řešení jsme prezentovali všude možně – od Bogoty, přes Londýn, po Tokio) 
  • Možnost si maximálně přizpůsobit svůj pracovní čas (nyní homeoffice většina týdne) 
  • Samozřejmostí jsou notebook, telefon, pět týdnů dovolené, občerstvení na pracovišti, vzdělávání a hlavně plná nálada nás všech v Retailysu a podpora do začátku 🙂

Zaujala tě tato pozice? Dej nám vědět!

Kontaktní e-mail: jobs@retailys.com *

(do předmětu zprávy uveď „Pravá ruka CEO / asistent(ka) “)

*Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle Zásad ochrany osobních údajů.