Školení mezinárodního obchodování

Přes globální e-commerce tržiště (jako např. Amazon, AlibabaeBay či Rakuten), vlastní lokalizované e-shopy (s rýznými lokálními specifikacemi) či sociální sítě meziročně ročně cross-border prodej o desítky procent. S pomocí omnichannel nástrojů, jakými je např. Retailys, je možné spravovat více prodejních kanálů jednodušeji než kdykoliv dříve. A i malé a střední firmy nyní mohou svoje zboží posílat do celého světa s minimálními náklady.

Na našem školení dostanete mimo jiné odpovědi na následující otázky:

  • Co si představit pod pojmy vertikální a horizontální omnichannel.
  • Rozdíly v chování zákazníků v různých zemích a kontinentech.
  • Různé platební metody a nastavení optimální plateb za poštovné pro různé destinace
  • Jak ušetřit za logistiku pomocí 3PL
  • Jak vhodně optimalizovat poplatky za využívání globálních tržišť
  • Propagace produktů v zahraničí, PPC (nejen) na Amazonu
  • Úvod do mezinárodního účetnictví
  • Sociální sítě z pohledu globálního podnikatele.
  • Jak na zahraniční affiliate programy a jeho zakomponování do Retailysu
  • Cenotvorba pro různé prodejní kanály.
  • Datová analýzy, vyhledávání nových tržních příležitostí

Na školení navazuje celodenní workshop, na kterém si vyzkoušíte prakticky vše, co jste se dozvěděli na školení. Pomůžeme vám si ujasnit svoji vlastní omnichannel strategii konkrétně pro vaši firmu. Otevřete si účet v e-commerce systému Retailys.com, kde si poté snadno nastavíte svoje první mezinárodní obchodní kanály. Prakticky si vyzkoušíte napojení Retailysu na Amazon a další tržiště a seznámíte se s lokálními specifikacemi na jednotlivých zahraničních trzích.

Přijďte na naše školení a uvidíte, jak snadné je proniknout na zahraniční trhy pomocí e-commerce.

Omnichannel Retailys Schéma