Víme, jak uspět v Evropě. Provedeme vás expanzí e-shopu do zahraničí

Detailně analyzujeme evropský e-commerce. Máme přehled o daních, dopravcích a specifikách místních trhů. Víme, jaké marketingové kanály nejlépe fungují v jednotlivých zemích. Nejsme jen vývojáři software. Poradíme vám, jak úspěšně rozšířit váš byznys do zahraničí.
Chci vědět víc

Provedeme vás zahraniční expanzí krok za krokem

Pomůžeme vám s marketingem

Máme přehled o trendech v SEO, PPC i displayové reklamě. Vím, které marketingové kanály nejlépe fungují v daných zemích. Pomůžeme vám nastavit, vyhodnotit a optimalizovat kampaně.

Přes API propojíme Retailys se správou kampaní, abyste data z marketingu měli na jednom místě spolu s dalšími statistikami.

Poradíme s dopravou i daněmi

Víme, kdo jsou nejrozšířenější dopravci v evropských zemích. Často se s nimi známe, takže vám spolupráci můžeme dohodnout a e-shop rovnou připojit k jejich systému.

Máme přehled o změnách legislativy a upravujeme automaticky DPH včetně různých sazeb pro některé kategorie produktů (například nižší DPH na knihy).

Známe lokální specifika trhů

Poradíme vám, jaké jsou oblíbené platební metody v daných zemích. V zahraničí se téměř nepoužívá dobírka. Mnohem rozšířenější než v ČR je naopak Paypal.

Odlišné jsou i dodací adresy. V Maďarsku mají lidé tři jména, která píší obráceně. V Řecku se u adresy píše patro bytu a v Británii se vyplňuje Country State.

Využijte naše know-how při zahraniční expanzi

Data a reporty na jednom místě

Tržby, návštěvnost webu, skladové zásoby i další údaje najdete přímo v aplikaci. Data lze filtrovat podle času, země, produktů a dalších kritérií. Automaticky si vygenerujete grafy nebo třeba geografickou mapu tržeb.

Automatizace vám ušetří práci

Rutinní činnost necháváme algoritmům. Retailys za vás hlídá změny DPH i kurzy měn a předejde tomu, aby zákazník objednal vyprodané zboží. Pomocí synchronizace e-shopů urychlíte expanzi do dalších zemí.

Online tržiště a srovnávače zboží

Váš český e-shop napojíme na Zboží.cz, Heureku nebo MALL Marketplace. V zahraničí vás napojíme na Amazon, Ebay, německé Idealo, britský PriceRunner, polské Ceneo a další platformy.

Sdílíme své znalosti

EPR registrace v EU: proč a jak ji provést

Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.

Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů

V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...

Spuštění Kaufland Global Marketplace v Čechách a na Slovensku!

V loňském roce jsme se stali jednou z prvních českých oficiálních agentur Kaufland.de a díky integraci do našeho systému jsme zpřístupnili našim klientům snadný prodej na tomto marketplace. Nyní se Kaufland.de transformoval do Kaufland Global Marketplace, což je komplexní řešení „vše v jednom“, umožňující online prodejcům prodávat díky pouze jedné registraci nejen na německém marketplace, ale nyní nově i v Čechách a na Slovensku.

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma