Školení Amazon

Jak začít prodávat na Amazonu

Petr Majdl

Amazon dnes patří mezi nejhodnotnější společnosti na světě. Každý obchodník, který splní určité podmínky tohoto tržiště, může začít prodávat. Na školení Jak úspěšně prodávat na Amazonu se dozvíte, jak svoje zboží zalistovat a úspěšně začít prodávat. Školení je vhodné zejména pro začátečníky na Amazonu. Pro pokročilé uživatele, kteří mají zájem o zalistování většího množství položek, cenotvorbu,pokročilou propagaci a využívání vhodných nástrojů doporučujeme školení Amazon pro pokročilé.

Obsah školení

Úvod k Amazonu

  • základní informace o Amazonu
  • trhy, kde Amazon působí, rozdíly jednotlivých tržišť
  • pro koho je/není Amazon vhodný
  • základní možnosti spolupráce s Amazonem - vendor vs. marketplace

Nastavujeme svůj obchod

  • proces založení účtu, právní dokumenty
  • vlastní brand na Amazonu
  • zákaznický servis, nastavení doprav a retencí (vratek)
  • platby, fakturace, DPH

Zalistováváme produkty

  • strategie nového produktu, jak vybrat vhodné produkty
  • kategorie zboží na Amazonu
  • názvy, popisy, klíčová slova
  • Product Vital Info
  • grafické podklady, technické listy, dokumentace k produktům
  • varianty produktů

Základy účetnictví pro obchodování na Amazonu

  • principy místa zdanitelného plnění v EU
  • povinnost k registraci DPH, limity v jednotlivých státech
  • úvod k sales tax v USA

Cena : 1990Kč / osobu

 

Ostatní články:

Školení Retailys prakticky

Systém Retailys se stává standardem pro vytváření evropských e-shopů a správu více prodejních kanálů z jedné administrace. Ačkoliv základní práce se systémem nevyžaduje žádné pokročilé znalosti, zdatnější uživatelé mohou v Retailys využívat mnohé pokročilé funkcionality, které rapidně usnadní práci, zefektivní mnoho běžných procesů a zvýší výkonnost prodejních kanálů. Používejte Retailys jako skuteční profesionálové!

Školení Zahraniční e-commerce

Cílem semináře je získání teoretických i praktických znalostí o zejména evropské e-commerce. Je zaměřen na začátečníky či mírně pokročilé e-commerce obchodníky, kteří uvažují nad expanzí svého e-shopu do zahraničí.

E-commerce snídaně

Naše tradiční neformální akce E-commerce snídaně, kterou pravidelně pořádáme v různých českých městech, navštívilo už desítky lidí. V našich kancelářích v Klatovech, Plzni, Praze a Brně si můžete přijít vychutnat ranní čaj či kávu a drobné občerstvení a v přátelském duchu si popovídat s našimi kolegy a dozvědět se novinky ze světa e-shopů a zahraniční expanze.

Omnichannel školení

Přes globální e-commerce tržiště (jako např. Amazon, Alibaba, eBay či Rakuten), vlastní lokalizované e-shopy (s rýznými lokálními specifikacemi) či sociální sítě meziročně ročně cross-border prodej o desítky procent. S pomocí omnichannel nástrojů, jakými je např. Retailys, je možné spravovat více prodejních kanálů jednodušeji než kdykoliv dříve. A i malé a střední firmy nyní mohou svoje zboží posílat do celého světa s minimálními náklady.

Školení Amazon pro pokročilé

Amazon dnes patří mezi nejhodnotnější společnosti na světě. Každý obchodník, který splní určité podmínky tohoto tržiště, může začít prodávat. Na školení Jak úspěšně prodávat na Amazonu se dozvíte, jak svoje zboží zalistovat a úspěšně začít prodávat.