Školení Retailys prakticky

Používáme Retailys jako profesionálové

Petr Majdl

 

Systém Retailys se stává standardem pro vytváření evropských e-shopů a správu více prodejních kanálů z jedné administrace. Ačkoliv základní práce se systémem nevyžaduje žádné pokročilé znalosti, zdatnější uživatelé mohou v Retailys využívat mnohé pokročilé funkcionality, které rapidně usnadní práci, zefektivní mnoho běžných procesů a zvýší výkonnost prodejních kanálů. Používejte Retailys jako skuteční profesionálové!

Obsah školení Retailys

Na školení budou probírána zejména tato témata:

Základní nastavení systému Retailys

  • shrnutí základního ovládání systému
  • nastavení více klientských firem v jednom profilu, DPH v EU
  • uživatelé a uživatelská práva

Tvorba e-shopů v Retailysu a nastavení dalších prodejních kanálů

  • výhody správy několika e-shopů pod jednou administrací, praktické scénáře
  • jazyky, měny, lokální specifika zahraničních obchodů
  • webové šablony, nastavení vzhledu e-shopů

Inventář produktů, skladové zásoby

  • pokročilá práce s inventářem produktů, rodiny produktů
  • parametry a varianty, rozdílné údaje o produktu na jednotlivých prodejních kanálech
  • skladová evidence, typy skladů, práce se sklady
  • rozdílné hladiny sazeb DPH v jednotlivých zemích u jednotlivých produktů

Správa nákupního procesu, zákazníci, objednávky

  • práce s objednávkami, filtry, stavy, exporty
  • mailové / SMS notifikace u objednávek
  • doklady k objednávkám (faktury / opravné daňové doklady,...), hromadné exporty
  • správa zákazníků
  • marketingové funkce (newslettery, diskuse, slevové kódy ...)

Integrace, externí služby

  • představení užitečných integrací na služby třetích stran (logistika, platební systémy, účetnictví,...)
  • příklady napojení na externí služby, praktické ukázky
  • stručný úvod do Retailys API

Pro koho je seminář určen: typickým návštěvníkem semináře jsou běžní uživatelé systému Retailys, kteří se chtějí seznámit s pokročilejšími funkcionalitami systému. 

Ostatní články:

Školení Zahraniční e-commerce

Cílem semináře je získání teoretických i praktických znalostí o zejména evropské e-commerce. Je zaměřen na začátečníky či mírně pokročilé e-commerce obchodníky, kteří uvažují nad expanzí svého e-shopu do zahraničí.

Školení Amazon

Amazon dnes patří mezi nejhodnotnější společnosti na světě. Každý obchodník, který splní určité podmínky tohoto tržiště, může začít prodávat. Na školení Jak úspěšně prodávat na Amazonu se dozvíte, jak svoje zboží zalistovat a úspěšně začít prodávat. Školení je vhodné zejména pro začátečníky na Amazonu. Pro pokročilé uživatele, kteří mají zájem o zalistování většího množství položek, cenotvorbu,pokročilou propagaci a využívání vhodných nástrojů doporučujeme školení Amazon pro pokročilé.

E-commerce snídaně

Naše tradiční neformální akce E-commerce snídaně, kterou pravidelně pořádáme v různých českých městech, navštívilo už desítky lidí. V našich kancelářích v Klatovech, Plzni, Praze a Brně si můžete přijít vychutnat ranní čaj či kávu a drobné občerstvení a v přátelském duchu si popovídat s našimi kolegy a dozvědět se novinky ze světa e-shopů a zahraniční expanze.

Omnichannel školení

Přes globální e-commerce tržiště (jako např. Amazon, Alibaba, eBay či Rakuten), vlastní lokalizované e-shopy (s rýznými lokálními specifikacemi) či sociální sítě meziročně ročně cross-border prodej o desítky procent. S pomocí omnichannel nástrojů, jakými je např. Retailys, je možné spravovat více prodejních kanálů jednodušeji než kdykoliv dříve. A i malé a střední firmy nyní mohou svoje zboží posílat do celého světa s minimálními náklady.

Školení Amazon pro pokročilé

Amazon dnes patří mezi nejhodnotnější společnosti na světě. Každý obchodník, který splní určité podmínky tohoto tržiště, může začít prodávat. Na školení Jak úspěšně prodávat na Amazonu se dozvíte, jak svoje zboží zalistovat a úspěšně začít prodávat.