Školení Zahraniční e-commerce

Školení E-commerce v zahraničí aneb Jak expandovat se svým eshopem

Petr Majdl

Cílem semináře je získání teoretických i praktických znalostí o zejména evropské e-commerce. Je zaměřen na začátečníky či mírně pokročilé e-commerce obchodníky, kteří uvažují nad expanzí svého e-shopu do zahraničí. 

Pozn: Pro zkušené e-commerce obchodníky, kteří plánují prodávat větší množství položek, využívat logistická centra či automatizovaně přeprodávat zboží z Číny doporučujeme naše unikátní školení Omnichannel a zahraniční expanze.

Témata semináře E-commerce v zahraničí

Školení pokrývá všechna nezbytná témata pokrývající expanzi e-shopu do zahraničí, podrobně popisuje rozdíly ve standardních e-shopech v jednotlivých státech, seznamuje posluchače s různými lokálními specifiky, ukazuje rozdíly v chování zákazníků z různých zemí. Okrajově se dotýká i právního a účetního minima nutného pro správné pochopení problematiky DPH v Evropské unii. Návštěvník bude schopen vytvořit si vlastní e-shopy splňující lokální specifika konkrétního trhu, pozná hlavní tržiště a srovnávače v Evropě a jejich rozdíly. Bude schopen produkty na těchto e-commerce platformách propagovat a úspěšně prodávat.

Obecně k zahraniční expanzi

  • jak, proč a kam expandovat
  • seznámení s jednotlivými typy prodejních kanálů
  • rozdíly v e-commerce v jednotlivých státech
  • měny, jazyky, různé právní náležitosti
  • rozdílné chování zákazníků na e-shopech
  • logistika, vratky, zákaznický servis
  • platební metody

Srovnávače a tržiště

  • Amazon, eBay, Idealo, Heureka, Allegro, Ceneo,...
  • První kroky na Amazon
  • První kroky na eBay
  • Mall Markeplace v ČR a východní Evropě
  • Srovnávače v Evropě a jak na ně.

Webové stránky v zahraničí

  • lokální specifika webových stránek
  • grafické nuance webů v jednotlivých zemích
  • co upoutá návštěvníky v jednotlivých zemích

Střední Evropa podrobně

  • podrobné seznámení se státy ve střední Evropě (Německo, Polsko, Maďarsko, Slovensko, Rakousko)

Propagace eshopů

  • oblíbenost sociálních sítí v Evropě
  • PPC a další výkonová reklama

Účetnictví a legislativa pro e-shopery

  • registrace DPH v EU, limity v jednotlivých státech
  • podmínky pro osvobození DPH, problematika místa plnění při zasílání zboží
  • vývoz zboží z EU do třetích zemí
  • Právní podmínky nutné pro provoz německého e-shopu podrobně.

 

 

Ostatní články:

Školení Retailys prakticky

Systém Retailys se stává standardem pro vytváření evropských e-shopů a správu více prodejních kanálů z jedné administrace. Ačkoliv základní práce se systémem nevyžaduje žádné pokročilé znalosti, zdatnější uživatelé mohou v Retailys využívat mnohé pokročilé funkcionality, které rapidně usnadní práci, zefektivní mnoho běžných procesů a zvýší výkonnost prodejních kanálů. Používejte Retailys jako skuteční profesionálové!

Školení Amazon

Amazon dnes patří mezi nejhodnotnější společnosti na světě. Každý obchodník, který splní určité podmínky tohoto tržiště, může začít prodávat. Na školení Jak úspěšně prodávat na Amazonu se dozvíte, jak svoje zboží zalistovat a úspěšně začít prodávat. Školení je vhodné zejména pro začátečníky na Amazonu. Pro pokročilé uživatele, kteří mají zájem o zalistování většího množství položek, cenotvorbu,pokročilou propagaci a využívání vhodných nástrojů doporučujeme školení Amazon pro pokročilé.

E-commerce snídaně

Naše tradiční neformální akce E-commerce snídaně, kterou pravidelně pořádáme v různých českých městech, navštívilo už desítky lidí. V našich kancelářích v Klatovech, Plzni, Praze a Brně si můžete přijít vychutnat ranní čaj či kávu a drobné občerstvení a v přátelském duchu si popovídat s našimi kolegy a dozvědět se novinky ze světa e-shopů a zahraniční expanze.

Omnichannel školení

Přes globální e-commerce tržiště (jako např. Amazon, Alibaba, eBay či Rakuten), vlastní lokalizované e-shopy (s rýznými lokálními specifikacemi) či sociální sítě meziročně ročně cross-border prodej o desítky procent. S pomocí omnichannel nástrojů, jakými je např. Retailys, je možné spravovat více prodejních kanálů jednodušeji než kdykoliv dříve. A i malé a střední firmy nyní mohou svoje zboží posílat do celého světa s minimálními náklady.

Školení Amazon pro pokročilé

Amazon dnes patří mezi nejhodnotnější společnosti na světě. Každý obchodník, který splní určité podmínky tohoto tržiště, může začít prodávat. Na školení Jak úspěšně prodávat na Amazonu se dozvíte, jak svoje zboží zalistovat a úspěšně začít prodávat.