Školení Zahraniční e-commerce

Školení E-commerce v zahraničí aneb Jak expandovat se svým eshopem

Petr Majdl

Cílem semináře je získání teoretických i praktických znalostí o zejména evropské e-commerce. Je zaměřen na začátečníky či mírně pokročilé e-commerce obchodníky, kteří uvažují nad expanzí svého e-shopu do zahraničí. 

Pozn: Pro zkušené e-commerce obchodníky, kteří plánují prodávat větší množství položek, využívat logistická centra či automatizovaně přeprodávat zboží z Číny doporučujeme naše unikátní školení Omnichannel a zahraniční expanze.

Témata semináře E-commerce v zahraničí

Školení pokrývá všechna nezbytná témata pokrývající expanzi e-shopu do zahraničí, podrobně popisuje rozdíly ve standardních e-shopech v jednotlivých státech, seznamuje posluchače s různými lokálními specifiky, ukazuje rozdíly v chování zákazníků z různých zemí. Okrajově se dotýká i právního a účetního minima nutného pro správné pochopení problematiky DPH v Evropské unii. Návštěvník bude schopen vytvořit si vlastní e-shopy splňující lokální specifika konkrétního trhu, pozná hlavní tržiště a srovnávače v Evropě a jejich rozdíly. Bude schopen produkty na těchto e-commerce platformách propagovat a úspěšně prodávat.

Obecně k zahraniční expanzi

  • jak, proč a kam expandovat
  • seznámení s jednotlivými typy prodejních kanálů
  • rozdíly v e-commerce v jednotlivých státech
  • měny, jazyky, různé právní náležitosti
  • rozdílné chování zákazníků na e-shopech
  • logistika, vratky, zákaznický servis
  • platební metody

Srovnávače a tržiště

  • Amazon, eBay, Idealo, Heureka, Allegro, Ceneo,...
  • První kroky na Amazon
  • První kroky na eBay
  • Mall Markeplace v ČR a východní Evropě
  • Srovnávače v Evropě a jak na ně.

Webové stránky v zahraničí

  • lokální specifika webových stránek
  • grafické nuance webů v jednotlivých zemích
  • co upoutá návštěvníky v jednotlivých zemích

Střední Evropa podrobně

  • podrobné seznámení se státy ve střední Evropě (Německo, Polsko, Maďarsko, Slovensko, Rakousko)

Propagace eshopů

  • oblíbenost sociálních sítí v Evropě
  • PPC a další výkonová reklama

Účetnictví a legislativa pro e-shopery

  • registrace DPH v EU, limity v jednotlivých státech
  • podmínky pro osvobození DPH, problematika místa plnění při zasílání zboží
  • vývoz zboží z EU do třetích zemí
  • Právní podmínky nutné pro provoz německého e-shopu podrobně.

 

 

Ostatní články:

Školení Retailys prakticky

Používáme Retailys jako profesionálovéSystém Retailys se stává standardem pro vytváření evropských e-shopů a správu více prodejních kanálů z jedné administrace. Ačkoliv základní...

Školení Amazon

Jak začít prodávat na AmazonuAmazon dnes patří mezi nejhodnotnější společnosti na světě. Každý obchodník, který splní určité podmínky tohoto tržiště, může začít prodávat....

E-commerce snídaně

Posnídejte s námi a odneste si bohaté informace o e-commerceDnes už tradiční naše neformální akce E-commerce snídaně, kterou pravidelně pořádáme v různých českých městech,...

Omnichannel školení

Školení mezinárodního obchodováníPřes globální e-commerce tržiště (jako např. Amazon, Alibaba, eBay či Rakuten), vlastní lokalizované e-shopy (s rýznými...

Školení Amazon pro pokročilé

Amazon pro pokročiléŠkolení Amazon pro pokročilé navazuje na úspěšný kurz Jak začít prodávat na Amazonu, a dále ho rozšiřuje o pokročilejší techniky nabízení prodeje produktů,...