Školení Zahraniční e-commerce

Školení E-commerce v zahraničí aneb Jak expandovat se svým eshopem

Petr Majdl

Cílem semináře je získání teoretických i praktických znalostí o zejména evropské e-commerce. Je zaměřen na začátečníky či mírně pokročilé e-commerce obchodníky, kteří uvažují nad expanzí svého e-shopu do zahraničí. 

Pozn: Pro zkušené e-commerce obchodníky, kteří plánují prodávat větší množství položek, využívat logistická centra či automatizovaně přeprodávat zboží z Číny doporučujeme naše unikátní školení Omnichannel a zahraniční expanze.

Témata semináře E-commerce v zahraničí

Školení pokrývá všechna nezbytná témata pokrývající expanzi e-shopu do zahraničí, podrobně popisuje rozdíly ve standardních e-shopech v jednotlivých státech, seznamuje posluchače s různými lokálními specifiky, ukazuje rozdíly v chování zákazníků z různých zemí. Okrajově se dotýká i právního a účetního minima nutného pro správné pochopení problematiky DPH v Evropské unii. Návštěvník bude schopen vytvořit si vlastní e-shopy splňující lokální specifika konkrétního trhu, pozná hlavní tržiště a srovnávače v Evropě a jejich rozdíly. Bude schopen produkty na těchto e-commerce platformách propagovat a úspěšně prodávat.

Obecně k zahraniční expanzi

  • jak, proč a kam expandovat
  • seznámení s jednotlivými typy prodejních kanálů
  • rozdíly v e-commerce v jednotlivých státech
  • měny, jazyky, různé právní náležitosti
  • rozdílné chování zákazníků na e-shopech
  • logistika, vratky, zákaznický servis
  • platební metody

Srovnávače a tržiště

  • Amazon, eBay, Idealo, Heureka, Allegro, Ceneo,...
  • První kroky na Amazon
  • První kroky na eBay
  • Mall Markeplace v ČR a východní Evropě
  • Srovnávače v Evropě a jak na ně.

Webové stránky v zahraničí

  • lokální specifika webových stránek
  • grafické nuance webů v jednotlivých zemích
  • co upoutá návštěvníky v jednotlivých zemích

Střední Evropa podrobně

  • podrobné seznámení se státy ve střední Evropě (Německo, Polsko, Maďarsko, Slovensko, Rakousko)

Propagace eshopů

  • oblíbenost sociálních sítí v Evropě
  • PPC a další výkonová reklama

Účetnictví a legislativa pro e-shopery

  • registrace DPH v EU, limity v jednotlivých státech
  • podmínky pro osvobození DPH, problematika místa plnění při zasílání zboží
  • vývoz zboží z EU do třetích zemí
  • Právní podmínky nutné pro provoz německého e-shopu podrobně.

 

 

Ostatní články:

Školení Amazon pro pokročilé

Amazon dnes patří mezi nejhodnotnější společnosti na světě. Každý obchodník, který splní určité podmínky tohoto tržiště, může začít prodávat. Na školení Jak úspěšně prodávat na Amazonu se dozvíte, jak svoje zboží zalistovat a úspěšně začít prodávat.

Jak expandovat na Slovensko?

Chystáte se se svým e-shopem expandovat na Slovensko? Chcete se dozvědět všechny nutné informace z pohodlí svého domova? Právě pro vás jsme připravili 60 minut trvající online seminář:Jak expandovat na Slovensko?

Jak prodávat zboží do Maďarska?

Zvažujete expanzi se svým e-shopem do Maďarska? Rádi byste si rozšířili vědomosti o místním e-commerce prostředí? Právě pro vás jsme připravili 60 minut trvající online seminářJak...

Jak se připravit na vstup na online trh v Německu?

Německo je velkým hráčem na poli online obchodování. Plánujete rozšířit své působení i na německý trh a rádi byste získali nové vědomosti o místním e-commerce prostředí? Právě pro vás jsme připravili 60 minut trvající online seminář: Jak se připravit na vstup na online trh v Německu?

Největší evropská tržiště a srovnávače zboží

S provozováním e-shopů se neodmyslitelně pojí zalistování zboží na e-commerce tržištích a cenových srovnávačích. Plánujete expanzi do zahraničí, ale nemáte zmapované podmínky, které musíte splnit pro registraci na největších evropských e-commerce platformách? Právě pro vás jsme připravili 60 minut trvající online seminář: