Co doplněk umožní?

  • odbourání starostí se skladováním, reklamacemi a vratkami
  • rozšíření sortimentu
  • zákaznická a IT podpora
  • možnost oslovení nových zákazníků
  • posílení povědomí o vaší značce

Alza dropshipment představuje obchodní model založený na principu úzké spolupráce s online obchodníky, ať už se jedná o dodavatele, výrobce nebo hlavně prodejce. Z hlediska funkce se jedná o sloučení online tržiště (marketplace) a velkoobchodního modelu, kde Alza sice ve skutečnosti plní roli jen jakéhosi zprostředkovatele, ale navenek pořád zaujímá status prodejce vůči koncovému zákazníkovi. 

Základní vlastnosti doplňku:

Obchodní model Alza dropshipment lze chápat jako logistickou metodu, kdy se zboží expeduje rovnou ze skladu prodejce (dodavatele) vystupujícího zde jako obchodní partner Alzy, která těmto obchodníkům pouze poskytne svou platformu za účelem prodeje zboží a místo svých vlastních skladů využívá externích partnerských skladů

Obchodníci takto mohou oslovit miliony zákazníků největšího českého e-shopu, nemusí si zřizovat vlastní prodejní kanál ani se soustředit na reklamu. Alza naopak tímto způsobem sníží náklady za skladování a rozšíří svůj sortiment o produkty, které lze jinak zákazníkům těžko nabízet, protože s sebou přinášejí vysoké nároky na skladování, jedná se o rozměrné zboží, velký počet položek či obtížnou manipulaci. 

 

Proč si vybrat tento doplněk?

Obchodní partneři využívající tuto službu se mohou opřít o silnou zákaznickou podporu (včetně call centra s provozem 24/7), Alza převezme i reklamace, vyřízení vrácení zboží a poskytne vám také IT podporu.

Máte o integraci zájem? Napište prostřednictvím formuláře níže!

Do kolonky Předmět uveďte prosím název integrace, o kterou máte zájem.

    *vložením e-mailu souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů a Všeobecnými obchodními podmínkami