Poradíme vám, jak se prosadit v zahraničí pomocí online marketingu
Začít s e-shopem na novém trhu není snadné. Napojíme vás na místní srovnávače zboží a náš pomůžeme vám nastavit efektivní online kampaně a funkční SEO. Váš zahraniční e-shop pak třeba v Německu nakonec předčí českou verzi.
Naším konzultantem je Petr Pluhař. Stará o náš vlastní marketing a protože odvádí skvělou práci, doporučujeme jej i našim klientům pro zahraniční expanzi.
Chci vědět víc

Urychlíme zahraniční expanzi díky efektivnímu online marketingu
Online kanály, které vydělávají
Pohodlně si nastavíte si, které produkty chcete mít v jednotlivých zemích. A pokud se přes německý e-shop vyprodá jeden z produktů, automaticky se upraví dostupnost na dalších kanálech.
K systému si přes API napojíte vaše dodavatele napříč Evropou. Budete tak mít pořád aktualizovanou dostupnost produktů.

O propagaci se postará Petr Pluhař
Pracoval na projektu Rendl, který úspěšně prodává do celé EU. Pro BeaPura optimalizoval online reklamu tak, že německý e-shop předčil zaběhlou českou verzi. Petr má certifikace od Google a Mergado. Specializuje se na PPC, ale má zkušenosti s B2B, brandingem, SEO i analytikou.

Data a statistiky přímo v Retailys
Přes API propojíme Retailys s Google Analytics. Přímo v administraci budete mít přehled o návštěvnosti webu a akvizicích z online kanálů a jednotlivých kampaní včetně srovnávačů zboží a online tržišť. Vše je navíc na jednom místě společně s daty o tržbách či skladech.

Využijte naše know-how při zahraniční expanzi
Data a reporty na jednom místě
Tržby, návštěvnost webu, skladové zásoby i další údaje najdete přímo v aplikaci. Data lze filtrovat podle času, země, produktů a dalších kritérií. Automaticky si vygenerujete grafy nebo třeba geografickou mapu tržeb.
Automatizace vám ušetří práci
Rutinní činnost necháváme algoritmům. Retailys za vás hlídá změny DPH i kurzy měn a předejde tomu, aby zákazník objednal vyprodané zboží. Pomocí synchronizace e-shopů urychlíte expanzi do dalších zemí.
Online tržiště a srovnávače zboží
Váš český e-shop napojíme na Zboží.cz, Heureku nebo MALL Marketplace. V zahraničí vás napojíme na Amazon, Ebay, německé Idealo, britský PriceRunner, polské Ceneo a další platformy.
Sdílíme své znalosti

Prodávejte jednoduše na 9 trzích Amazonu díky nové službě EEA
Jste aktivním prodejcem alespoň na jednom evropském tržišti Amazon a přemýšlíte, jak expandovat i do dalších zemí Evropy, kde Amazon působí? Nyní můžete díky službě European Expansion Accelerator (EEA) snadno expandovat na všech 9 evropských Amazon tržišť již do 3 pracovních dnů!

EPR registrace v EU: proč a jak ji provést
Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.

Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů
V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...
Vyzkoušejte Retailys nezávazně
Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma