Poradíme vám, jak se prosadit v zahraničí pomocí online marketingu

Začít s e-shopem na novém trhu není snadné. Napojíme vás na místní srovnávače zboží a náš pomůžeme vám nastavit efektivní online kampaně a funkční SEO. Váš zahraniční e-shop pak třeba v Německu nakonec předčí českou verzi.

Naším konzultantem je Petr Pluhař. Stará o náš vlastní marketing a protože odvádí skvělou práci, doporučujeme jej i našim klientům pro zahraniční expanzi.

Chci vědět víc

Urychlíme zahraniční expanzi díky efektivnímu online marketingu

Online kanály, které vydělávají

Pohodlně si nastavíte si, které produkty chcete mít v jednotlivých zemích. A pokud se přes německý e-shop vyprodá jeden z produktů, automaticky se upraví dostupnost na dalších kanálech.

K systému si přes API napojíte vaše dodavatele napříč Evropou. Budete tak mít pořád aktualizovanou dostupnost produktů.

O propagaci se postará Petr Pluhař

Pracoval na projektu Rendl, který úspěšně prodává do celé EU. Pro BeaPura optimalizoval online reklamu tak, že německý e-shop předčil zaběhlou českou verzi. Petr má certifikace od Google a Mergado. Specializuje se na PPC, ale má zkušenosti s B2B, brandingem, SEO i analytikou.

Data a statistiky přímo v Retailys

Přes API propojíme Retailys s Google Analytics. Přímo v administraci budete mít přehled o návštěvnosti webu a akvizicích z online kanálů a jednotlivých kampaní včetně srovnávačů zboží a online tržišť. Vše je navíc na jednom místě společně s daty o tržbách či skladech.

Využijte naše know-how při zahraniční expanzi

Data a reporty na jednom místě

Tržby, návštěvnost webu, skladové zásoby i další údaje najdete přímo v aplikaci. Data lze filtrovat podle času, země, produktů a dalších kritérií. Automaticky si vygenerujete grafy nebo třeba geografickou mapu tržeb.

Automatizace vám ušetří práci

Rutinní činnost necháváme algoritmům. Retailys za vás hlídá změny DPH i kurzy měn a předejde tomu, aby zákazník objednal vyprodané zboží. Pomocí synchronizace e-shopů urychlíte expanzi do dalších zemí.

Online tržiště a srovnávače zboží

Váš český e-shop napojíme na Zboží.cz, Heureku nebo MALL Marketplace. V zahraničí vás napojíme na Amazon, Ebay, německé Idealo, britský PriceRunner, polské Ceneo a další platformy.

Sdílíme své znalosti

Mallpay se mění na Skip Pay a přichází s novou službou Třetina

Fintech služba Mallpay, která patří k nejrozšířenějším poskytovatelům BNPL plateb (buy now – pay later) v České republice, mění své jméno na Skip Pay. K definitivní změně názvu dojde 7. října 2022 a zároveň s tím vstupuje na trh i s novou službou Třetina, která může pomoci vašemu e-shopu zvládnout vánoční sezónu. Retailys jako jedna z prvních platforem vám tento doplněk umožní spustit na vašich e-shopech.

Sbírejte recenze s Feefo

Společnost Feefo funguje od roku 2010 a pomáhá více než 5000 společnostem po celém světě získávat recenze a zpětnou vazbu od zákazníků. Díky tomu můžete posílit svoji značku a zvýšit konverzi vašeho e-shopu!

Databreakers vám pomohou zvýšit obrat i konverzi pomocí umělé inteligence!

Databreakers nabízí produkty, které vám umožní využít naplno potenciál vašeho e-shopu pomocí umělé inteligence a automatizace na základě dat, která jsou zatím na vašem e-shopu nevyužitá. Produkty Booster a Search engine LOOK nabídnou hned několik užitečných funkcí. Nechte vaše data pracovat za vás a nabídněte svým zákazníkům co nejlepší nákupní prožitek!

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma