Kaufland rozšiřuje své tržiště do Polska a Rakouska

Kaufland, známý hypermarketový řetězec v Německu, spustil své tržiště Kaufland.de před třemi lety, krátce po akvizici Real.de společností Schwarz Gruppe.

V Německu přitahuje tržiště desítky milionů návštěvníků měsíčně. Sortiment zahrnuje více než 45 milionů produktů ve více než 6 400 kategoriích.

Po úspěšné expanzi do Čech a Slovenska, nyní oznámil spuštění online tržiště Kaufland.at v Rakousku a Kaulfland.pl v Polsku.

V roce 2023 se Kaufland stal aktivním se svým tržištěm i na Slovensku a v České republice a přejmenoval se na Kaufland Global Marketplace (KGM). Podle Geralda Schönbuchera, CEO Kaufland E-commerce, je platforma jedním z největších tržišť v těchto zemích s mnoha lokálními prodejci. Rozšíření do Polska a Rakouska považuje za logický krok. S 245 prodejnami je Kaufland etablovaným supermarketovým řetězcem v Polsku, kde e-commerce stále roste. Ačkoli nemá KGM v Rakousku žádné fyzické prodejny, povědomí o značce je dle tržiště 40 procent. Nahrává také fakt, že v Rakousku není mnoho online tržišť nebo mají omezenou nabídku produktů.

Pokud máte zájem o expanzi na toto tržiště, Retailys vám pomůže s registrací i prodejem na všech nabízených trzích! Jakožto bronzový partner Kaufland Global Marketplace vám poskytneme potřebné informace a nastartujeme další část vašeho online podnikání.

Sjednejte si s námi nezávaznou online schůzku nebo kontaktujte naše oddělení Sales!

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma