Kaufland rozšiřuje své tržiště do Polska a Rakouska
Kaufland, známý hypermarketový řetězec v Německu, spustil své tržiště Kaufland.de před třemi lety, krátce po akvizici Real.de společností Schwarz Gruppe.
V Německu přitahuje tržiště desítky milionů návštěvníků měsíčně. Sortiment zahrnuje více než 45 milionů produktů ve více než 6 400 kategoriích.
Po úspěšné expanzi do Čech a Slovenska, nyní oznámilspuštění online tržiště Kaufland.at v Rakousku a Kaulfland.pl v Polsku.
Kaufland se v Rakousku stane čistě online hráčem
V roce 2023 se Kaufland stal aktivním se svým tržištěm i na Slovensku a v České republice a přejmenoval se na Kaufland Global Marketplace (KGM). Podle Geralda Schönbuchera, CEO Kaufland E-commerce, je platforma jedním z největších tržišť v těchto zemích s mnoha lokálními prodejci. Rozšíření do Polska a Rakouska považuje za logický krok. S 245 prodejnami je Kaufland etablovaným supermarketovým řetězcem v Polsku, kde e-commerce stále roste. Ačkoli nemá KGM v Rakousku žádné fyzické prodejny, povědomí o značce je dle tržiště 40 procent. Nahrává také fakt, že v Rakousku není mnoho online tržišť nebo mají omezenou nabídku produktů.
Pro nové prodejce platí nabídka Early Bird*, kdy v prvním měsíci nemusíte platit provizní a měsíční poplatek a otestovat si prodej na tržištích CZ, SK a DE a v případě PL a AT trh nebudete platit poplatky dokonce v prvních 3 měsících. Při registraci si můžete vybrat, na jakých tržištích se rozhodnete prodávat. Využít můžete za stejných podmínek i slevu na reklamy a sponzorované produkty v rámci tržiště.
All-in-one solution
Základem pro internacionalizaci je ‚all-in-one solution‘. K prodeji na všech platformách vám stačí pouze jedna registrace, která umožní centralizovaný management pro všechny objednávky, nabídky i produktová data. Letošní novinkou je služba Fulfillment by Kaufland, která umožňuje prodejcům efektivně spravovat své objednávky. S touto službou mohou prodejci skladovat své produkty v logistických centrech Kauflandu, kde se postarají o kompletní proces balení a doručení zákazníkům. Tato služba zajišťuje rychlé a spolehlivé doručení objednávek, což zvyšuje spokojenost zákazníků a efektivitu prodejců.
S Retailys je prodej na tržištích hračkou
Pokud máte zájem o expanzi na toto tržiště, Retailys vám pomůže s registrací i prodejem na všech nabízených trzích! Jakožto bronzový partner Kaufland Global Marketplace vám poskytneme potřebné informace a nastartujeme další část vašeho online podnikání.
Sjednejte si s námi nezávaznou online schůzku nebo kontaktujte naše oddělení Sales!
Vyzkoušejte Retailys nezávazně
Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
K optimalizaci našich webových stránek používáme cookies. Zobrazit zásady
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.