Všechny prodejní kanály napříč Evropou v jedné aplikaci

Prodávejte se systémem Retailys po celé Evropě přes e-shopy, online tržiště, srovnávače zboží i kamenné pobočky. Celé mezinárodní podnikání pohodlně ovládáte na jednom místě — z webové aplikace.
Chci vědět víc

Propojíme váš e-shop s prodejními kanály napříč Evropou

Srovnávače zboží v celé Evropě

Prodeje přes srovnávače zboží mají po celé Evropě významný podíl v e-commerce. Víme, které platformy jsou v jednotlivých zemích nejoblíbenější.

Pomocí e-shopového řešení Retailys vás přímo připojíme třeba na slovenský Najnákup.sk, holandský Bestlist.nl, německé Idealo nebo slovinské Ceneje.si.

Evropská online tržiště na dosah

S e-shopem od Retailys snadno připojíte vaše produkty na celosvětově populární tržiště jako Ebay či Amazon nebo český MALL Marketplace.

Produkty můžete napřímo prodávat i na Facebook Marketplace. Přes automatizovaný XML feed propojíme databázi produktů se sociální sítí.

Napojení kamenných poboček

Pokud máte kromě online kanálů i kamenný obchod, pomůže vám Retailys propojit celého systému.

Každá transakce na pobočce se automaticky propíše do celého ekosystému. Počet prodaných kusů se automaticky odepíše z skladu a fakturu uvidíte spolu s ostatními doklady z e-shopů ve všech zemích.

Využijte naše know-how při zahraniční expanzi

Data a reporty na jednom místě

Tržby, návštěvnost webu, skladové zásoby i další údaje najdete přímo v aplikaci. Data lze filtrovat podle času, země, produktů a dalších kritérií. Automaticky si vygenerujete grafy nebo třeba geografickou mapu tržeb.

Automatizace vám ušetří práci

Rutinní činnost necháváme algoritmům. Retailys za vás hlídá změny DPH i kurzy měn a předejde tomu, aby zákazník objednal vyprodané zboží. Pomocí synchronizace e-shopů urychlíte expanzi do dalších zemí.

Online tržiště a srovnávače zboží

Váš český e-shop napojíme na Zboží.cz, Heureku nebo MALL Marketplace. V zahraničí vás napojíme na Amazon, Ebay, německé Idealo, britský PriceRunner, polské Ceneo a další platformy.

Sdílíme své znalosti

EPR registrace v EU: proč a jak ji provést

Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.

Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů

V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...

Spuštění Kaufland Global Marketplace v Čechách a na Slovensku!

V loňském roce jsme se stali jednou z prvních českých oficiálních agentur Kaufland.de a díky integraci do našeho systému jsme zpřístupnili našim klientům snadný prodej na tomto marketplace. Nyní se Kaufland.de transformoval do Kaufland Global Marketplace, což je komplexní řešení „vše v jednom“, umožňující online prodejcům prodávat díky pouze jedné registraci nejen na německém marketplace, ale nyní nově i v Čechách a na Slovensku.

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma