Veškerá data o podnikání v celé Evropě přehledně a na jednom místě

Mít prodejní data, návštěvnost a skladové zásoby na různých místech je pěkně nepraktické. Retailys vše spojí do jednotného přehledu, ve kterém si data podle potřeby pohodlně vyfiltrujete a automaticky vygenerujete potřebné grafy.
Chci vědět víc

Při zahraniční expanzi je klíčové mít správná data

Všechny údaje pohromadě

Ze souhrnného dashboardu se všemi daty si snadno rozkliknete i detailní přehledy o tržbách, skladových zásobách, zákazníků či zalistovaných produktů.

Jednotlivé statistiky můžete i kombinovat, abyste lépe viděli souvislý obrázek vašeho podnikání. Vše jde filtrovat podle zemí, času, kategorií, firem a dalších kritérií.

Vizualizace informací a mapa tržeb

Podobně jako v kontingenční tabulce si vyberete a vyfiltrujete potřebné údaje a Retailys vám vygeneruje graf.

Pro lepší představu o tom, jak se vám daří v jednotlivých zemích, si zobrazíte geografickou mapu se znázorněním tržeb, počtu zákazníků a dalšími údaji.

Statistiky z aplikací třetích stran

V Retailys si snadno zobrazíte přehled obratu z online tržišť a srovnávačů zboží. Pro tyto kanály si můžete nastavit samostatné přehledy.

K systému vám také připojíme nástroje jako Google Analytics, systémy pro správu skladů či účetní programy.

Využijte naše know-how při zahraniční expanzi

Data a reporty na jednom místě

Tržby, návštěvnost webu, skladové zásoby i další údaje najdete přímo v aplikaci. Data lze filtrovat podle času, země, produktů a dalších kritérií. Automaticky si vygenerujete grafy nebo třeba geografickou mapu tržeb.

Automatizace vám ušetří práci

Rutinní činnost necháváme algoritmům. Retailys za vás hlídá změny DPH i kurzy měn a předejde tomu, aby zákazník objednal vyprodané zboží. Pomocí synchronizace e-shopů urychlíte expanzi do dalších zemí.

Online tržiště a srovnávače zboží

Váš český e-shop napojíme na Zboží.cz, Heureku nebo MALL Marketplace. V zahraničí vás napojíme na Amazon, Ebay, německé Idealo, britský PriceRunner, polské Ceneo a další platformy.

Sdílíme své znalosti

EPR registrace v EU: proč a jak ji provést

Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.

Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů

V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...

Spuštění Kaufland Global Marketplace v Čechách a na Slovensku!

V loňském roce jsme se stali jednou z prvních českých oficiálních agentur Kaufland.de a díky integraci do našeho systému jsme zpřístupnili našim klientům snadný prodej na tomto marketplace. Nyní se Kaufland.de transformoval do Kaufland Global Marketplace, což je komplexní řešení „vše v jednom“, umožňující online prodejcům prodávat díky pouze jedné registraci nejen na německém marketplace, ale nyní nově i v Čechách a na Slovensku.

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma