Umíme skutečně lokalizovat e-shop a známe specifika zahraničních trhů

Přizpůsobíme váš e-shop tak, aby působil jako místní – včetně vychytávek typu vyplňování adresáta v Maďarsku nebo Řecku. Pomůžeme vám se zákaznickou podporou, dopravci i srovnávači zboží. Víme, jak uspět v Evropě.
Chci vědět víc

Lokalizace e-shopu znamená přizpůsobení se místním podmínkám

Lokalizace je více než jen překlad

E-shop přeložíme automaticky a najdeme specialistu, který ho přizpůsobí pro danou zemi. Přesný překlad nestačí. Abyste účinně komunikovali vaši značku v zahraničí, je důležité znát kulturu cílové země.

Pomůžeme vám také zřídit zákaznickou podporu, která bude mít operátora se znalostí místního trhu i jazyka.

Poradíme vám s dopravci i daněmi

Pomůžeme vám napojit e-shop se systémy dopravců a nastavit platební metody pro danou zemi. S řadou dopravních firem jsme už spolupracovali, takže celou věc můžeme vyřídit za vás.

V Retailys se automaticky nastaví DPH včetně různých sazeb pro některé kategorie produktů (např. nižší DPH na knihy).

Lokální specifika trhů

I když to zní jako samozřejmost, evropské trhy se od českého značně liší. V zahraničí se třeba téměř nepoužívá platba dobírkou.

V Řecku se u adresy píše patro bytu. V Maďarsku mají lidé tři jména, která píší v obráceném pořadí. V Německu se u adresy spolkový stát nevyplňuje, ale v Británii se píše, jestli jde o Skotsko nebo Wales.

Využijte naše know-how při zahraniční expanzi

Data a reporty na jednom místě

Tržby, návštěvnost webu, skladové zásoby i další údaje najdete přímo v aplikaci. Data lze filtrovat podle času, země, produktů a dalších kritérií. Automaticky si vygenerujete grafy nebo třeba geografickou mapu tržeb.

Automatizace vám ušetří práci

Rutinní činnost necháváme algoritmům. Retailys za vás hlídá změny DPH i kurzy měn a předejde tomu, aby zákazník objednal vyprodané zboží. Pomocí synchronizace e-shopů urychlíte expanzi do dalších zemí.

Online tržiště a srovnávače zboží

Váš český e-shop napojíme na Zboží.cz, Heureku nebo MALL Marketplace. V zahraničí vás napojíme na Amazon, Ebay, německé Idealo, britský PriceRunner, polské Ceneo a další platformy.

Sdílíme své znalosti

Prodávejte jednoduše na 9 trzích Amazonu díky nové službě EEA

Jste aktivním prodejcem alespoň na jednom evropském tržišti Amazon a přemýšlíte, jak expandovat i do dalších zemí Evropy, kde Amazon působí? Nyní můžete díky službě European Expansion Accelerator (EEA) snadno expandovat na všech 9 evropských Amazon tržišť již do 3 pracovních dnů!

EPR registrace v EU: proč a jak ji provést

Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.

Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů

V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma