Funkce systému
Funkcionality, které vám usnadní práci

Omnichannel
Prodejní strategie, která funguje na základě propojení všech prodejních kanálů, jejím cílem je zefektivnění prodejních procesů a interakce se zákazníkem. Prohlédněte si benefity, které omnichannel přináší.
Zvýšení loajality zákazníků

Identifikace zákazníka na jednotlivých kanálech

Zefektivnění a personalizace komunikace se zákazníky

Zvýšení prodejů a zisků
Díky propojení všech dostupných prodejních kanálů

Snížení nákladů
Budou vám stačit menší prodejny s menšími zásobami zboží

Rychlá reakce na vývoj trhu
Možnost pružněji reagovat na každodenní požadavky online trhu, jehož vývoj jde stále rychle dopředu


Design
Naše grafické oddělení pro Vás nastaví grafiku podle vašich potřeb a požadavků, nemusíte být programátor ani grafik
Obsahové stránky
O nás, dopravy, platby, obchodní podmínky, galerie, blog, aktuality, …
Design
Individuální nastavení a konfigurace grafických prvků, možnost zvolení vybraných produktů na hlavní stránku
Redesign
Doporučení a nastavení grafiky dle aktuálních trendů v online prostředí
Responzivní pro všechna zařízení
Správné zobrazení od nejužších telefonů až po širokoúhlé obrazovky
Detail produktu
Široká škála nastavení od popisů, parametrů, příbuzných produktů, kategorií, třízení, fotografií, videí až po výrobce
Řazení produktů ve výpisu kategorie
Seřazení produktů podle: nejdražší, nejlevnější či nejnovější
Filtry produktů
Produktové filtry dle parametrů a kategorií
USP (Unique selling propositions)
Vaši zákazníci uvidí přednosti vašeho e-shopu, čím se odlišujete
Výběr dopravy podle státu
Nastavení doprav dle lokálních požadavků zákazníků v dané zemi

Podpora více měn
Pro každý e-shop můžete použít více různých měn dle potřeb vašeho zaměření

Štítky
Odlište své produkty pomocí štítků – slevy, novinky, oblíbené, …
Hledání
Zákazníci mohou vyhledávat zboží přes širokou škálu parametrů

Produkty
Poskytněte vyčerpávající informace a zabraňte odchodu zákazníka ke konkurenci
Jedna databáze produktů
Produkty se nahrávají do vaší souhrnné databáze, snadno pak nastavíte či změníte, na kterém e-shopu se produkt zobrazí

Import produktů
Přidávejte produkty ručně, nebo hromadně pomocí importů
Data společná a data rozdílná pro jednotlivé prodejní kanály
Každý produkt má data, která jsou pro všechny prodejní kanály stejná (např. váha, rozměry, technické specifikace, EAN, katalogové číslo..) a tzv. multidata, která se mění např. v…

Rychlý edit / Export a import
Upravujte hromadně data pro zvolený e-shop nebo globálně pro veškeré prodejní kanály

Filtry
Filtrujte v seznamech produktů dle cen, dostupnosti, výrobce či parametrů, nebo vyhledávejte pomocí fulltextu
Podpora upsellingu
Doporučte vhodné příbuzné zboží k produktu
Nastavení produktu
Rozmanité nastavení důležitých atributů produktu: aktivita, cena s a bez DPH, klíčová slova, rodiny produktů, kategorie, atd.

Varianty produktu
Varianty se v systému vytváří jako plnohodnotné produkty ze šablony produktu zkopírováním, mají tedy svůj EAN kód, popis, počet kusů na skladu a další
Cenové hladiny
Vytvářejte individuální ceny svým stálým zákazníkům či velkoodběratelům
Ceníky
Uvádějte u produktů různé ceny (cena s/bez DPH, doporučená cena, maloobchodní atd.), zadáním jednoho údaje systém ostatní ceny dopočítá za vás

Slevy
Poskytněte zákazníkům výhodné slevové kódy, akční zboží, přidávejte slevové štítky
Sklady
Každý produkt můžete mít naskladněný na více skladech, aktualizace stavu zásob probíhá dle dostupnosti skladů
URL cesta produktu
Žádné ruční zadávání! URL cesta je generována automaticky z názvu produktu


Kategorie
Systém tvorby kategorií pro více e-shopů, srovnávače cen, tržiště a vyhledávače
Seznam kategorií a podkategorií
Můžete neomezeně přidávat, editovat a mazat kategorie i podkategorie
Snadná správa kategorií pro více e-shopů
Spravujte své kategorie pro každý váš e-shop zvlášť v přehledně uspořádaném seznamu

Více stromů kategorií v e-shopu
Jeden produkt může na jednom e-shopu patřit do více kategorií ve více stromech
Řazení kategorií
Kategorie můžete seřadit dle vašeho určení
Našeptávač kategorií ze srovnávačů cen
Napárujte kategorie svého e-shopu přímo ze systému Retailys na kategorie třetích stran (Heureka, Zboží, Google, Favi, Glami,…)
Automatické zatřízení produktu do kategorie
Přidáním produktu do kategorie se automaticky propíše i do nadřazených kategorií
Vytváření URL
Žádné ruční zadávání! URL cesta je generována automaticky z názvu kategorie


Zákazníci
Získejte přehled o tom, kdo jsou vaši zákazníci, ukládejte data o jejich chování a využijte pro účinný marketing
Jediná databáze zákazníků
Sbírejte data ze všech vašich prodejních kanálů (e-shopy, tržiště, ..)
Filtry databáze zákazníků
Filtrujte vaše zákazníky podle vybraných prodejních kanálů
Správa uživatelských přístupů do systému
Rozsáhlá nastavení práv napříč všemi prodejními kanály
Účty administrátorů
Založte svým zaměstnancům nezávislé administrátorské účty a přiřaďte vybraná oprávnění
Správa a editace uživatelů
Spravujte údaje o vašich zákaznících
Přístup k API
Vytvořte svým administrátorům přístupový klíč k API (propojovací rozhraní Retailys se službami třetích stran)

Marketing
Získejte nové zákazníky nebo oslovte ty stávající novinkami díky účinným marketingovým kampaním
Hlídací pes
Emailem upozorněte zákazníka, že produkt je opět na skladě nebo poklesla cena produktu
Dynamické vrstvy
Zasílejte data do reklamních systémů pro nejlepší optimalizaci reklamních kampaní
Nástroje pro marketing
Využijte propojení s marketingovými nástroji (Mergado, Google Analytics, Merchant, Search Console, Tag Manager …)
SEO
Váš e-shop bude odpovídat nejstriktnějším pravidlům pro zobrazování ve vyhledávačích
Integrace třetích stran
Napojení na aplikace srovnávačů (Glami, FAVI, Heureka, Zboží.cz…)
Podpora upsellingu
Doporučte vhodné příbuzné zboží k produktu
Ceníky
Uvádějte u produktů různé ceny (cena s/bez DPH, doporučená cena, maloobchodní atd.), zadáním jednoho údaje systém ostatní ceny dopočítá za vás
Slevy
Poskytněte zákazníkům výhodné slevové kódy, akční zboží, přidávejte slevové štítky

Obsah
Vytvářejte kvalitní obsah k vašim produktům, atraktivní pro vaše zákazníky, abyste docílili co nejvyšších konverzí
CMS
Tvořte zajímavý obsah, přidávejte aktuality a články pro návštěvníky vašeho webu
Obrazové galerie u produktů
kládejte kvalitní produktové fotografie, určete hlavní zobrazovanou fotografii v galerii u produktu
Textový editor
Pokročilý textový editor ve kterém můžete upravovat text dle libosti, vkládat tabulky, obrázky či videa
Odkazy
Možnost vkládání URL cest z externích stránek – např. YouTube
Bannery
Přizpůsobte vzhled bannerů potřebám konkrétního publika zákazníků
Kategorie
Upravujte texty a úvodní obrázky kategorií, aby zákazník věděl, co v kategorii najde

Statistiky
Snadná analýza a vyhodnocování potřebných dat pro optimalizace prodejů na prodejních kanálech
Jeden dashboard pro všechny prodejní kanály
V jednom přehledu spravujte snadno své statistiky prodejů
Samostatné přehledy
Zobrazte si obsah také odděleně: počet zalistovaných produktů, počet zákazníků, kteří nakoupili, celkové tržby a další užitečné přehledy
Filtry
Vyfiltrujte si jen vybraná data: jednotlivé prodejní kanály, sklady, časové období, …
Počet unikátních zákazníků
Najděte si přehled nově příchozích zákazníků, kteří nakoupili
Statistiky napojených aplikací třetích stran
Zobrazte si statistiky prodeje na tržištích a ostatních prodejních kanálech přehledně na jedné stránce
Mapa tržeb
Zobrazte si na mapě přehled vašich tržeb na e-shopech
Celkové tržby
Prohlédněte si přehledně vývoj celkových tržeb na e-shopu v daném období
Statistiky v grafech
Sumarizace z vašich prodejních kanálů uspořádaných do grafů

Pokladny
Spojte své online prodeje s prodeji na kamenné prodejně do jedné administrace a zbavte se starostí s dostupností na skladech
Propojení pokladen e-shopu a skladů
V jednom systému si propojte sklad vašeho e-shopu a pokladny, nebude tedy docházet k chybné dostupnosti produktů na webu, pokud se produkt prodá přes pokladnu na kamenné prodejně

Tisk účtenek
Rychlý tisk účtenky po dokončení nákupu
Možnost připojení čtečky EAN kódů
Systém podporuje snadné připojení čtečky EAN kódů
Možnosti platby hotově nebo kartou
Snadný výběr typu platby požadované od zákazníka
Přehled příjmů a výdajů na kase
Automaticky generovaná přehledná evidence příjmů a výdajů
Uzávěrka pokladny
Provádějte snadno a rychle každodenní uzávěrku pokladny

Expanze
S Retailys může každý e-shop expandovat do zahraničí – pomocí našich výkonných nástrojů, vyvinutých pro potřeby expanze
Překlady
Pomůžeme vám s překladem vašeho webu, produktů i kategorií a zajistíme překlady do dalších jazyků

Poradenství se zahraničím
Náš odborný tým vám komplexně poradí s expanzí do zahraničí

Měny
Systém podporuje více než stovku měn a vy si můžete nastavit na web měnu dle potřeby zákaznického publika

Jazyky
Administrace a šablona webu podporují více než 50 jazyků a jsou přizpůsobeny podle specifik v jednotlivých zemích

Víceúrovňové kategorie (podkategorie)
Přidáním produktu do kategorie se automaticky propíše i do nadřazených kategorií
Synchronizace produktů a kategorií mezi kanály
Snadné a rychlé spouštění nových kanálů díky synchronizaci produktů a kategorií

Lokální specifika
Rozsáhlá podpora lokálních specifik zákazníků pro každou zemi (dopravní a platební metody, vzhled šablony, USP…)
Správa objednávek z více e-shopů v jednom okně/administraci
Vytvořené objednávky najdete vždy přehledně v jedné administraci, kde je lze filtrovat nejen podle prodejních kanálů
Nastavení daňových sazeb
V každém státě jsou jiné daňové sazby pro určité kategorie zboží, i na toto je náš systém připraven

Robustní API
Retailys nabízí možnost napojení na robustní API pro připojení aplikací třetích stran nebo dodavatelských feedů

Podpora více skladů
Nedílnou součástí expanze je taktéž podpora více skladů, což můžete využít například pro vytvoření oddělených skladů pro každou zemi

Podpora více firem
V některých případech je vhodné založit si další firmu – například při větším objemu objednávek ze zahraničí, systém dokáže zaznamenat tyto informace a vy si poté můžete…


Napojení
Systém Retailys podporuje nespočetné množství napojení na aplikace třetích stran pomocí napojení přes naše robustní API. Více o aplikacích
Dopravce Česká pošta
Napojení na Podání online od České pošty s podporou služeb: Balík Do ruky, Balík Na poštu, Balík Do balíkovny
Dopravce PPL
Aplikace podporující tisk sestav, štítků, správu balíků a automatické podání do administrace PPL
Služba Zásilkovna
Napojení určené pro automatický a rychlý přenos objednávek s touto logistickou službou, aplikace taktéž podporuje tisk štítků
Platební brána ČSOB
Napojení na platební bránu pro klienty Československé obchodní banky
Platební brána Comgate
Napojení na platební bránu Comgate s podporou bankovních tlačítek
Platební brána GoPay
Napojení na platební bránu od GoPay pro bezpečné a rychlé platby
Platební brána PayPal
Napojení na platební bránu PayPal pro příjem mezinárodních plateb od zahraničních zákazníků
Smartsupp chat
Aplikace pro komunikaci s návštěvníky e-shopu v reálném čase
Facebook Customer Chat
Živý chat pro komunikaci v reálném čase, aplikace umožňuje interakci mezi vaším e-shopem a (potenciálními) zákazníky
Google nástroje
Balíček analytických nástrojů od Google: Google Analytics, Google search console, Google Tag Manager
Účetnictví FlexiBee
Aplikace pro online účetní systém pro živnostníky a menší firmy, který umožňuje přenášet vaše objednávky do FlexiBee
Analýza TopList
Základní analytický nástroj pro sledování návštěvnosti vašeho webu
Napojení na dodavatele
Napojení na vaše dodavatele pomocí feedů dle vlastního přání a potřeb
Cenový srovnávač Heureka.cz
Napojení na nejpoužívanější srovnávač v České republice., samozřejmostí je certifikát Ověřeno zákazníky
Cenový srovnávač Heureka.sk
Napojení na nejpoužívanější srovnávač na Slovensku, samozřejmostí je certifikát Ověřeno zákazníky
Srovnávač Preisvergleich.de
Napojení na jeden z nejpoužívanějších srovnávačů v Německu
Srovnávač Billiger.de
Napojení na druhý největší cenový srovnávač v Německu
Srovnávač Glami
Aplikace pro zalistování na srovnávač s oblečením
Srovnávač Favi
Napojení na český srovnávač se zaměřením na nábytek
Platební brána MALL Pay
Služba MALL Pay představuje platební metodu, která umožňuje zákazníkům odložení splatnosti nákupů, kdy vám Mall Pay za zakoupené zboží zaplatí do 48 hodin
Využijte naše know-how při zahraniční expanzi
Data a reporty na jednom místě
Tržby, návštěvnost webu, skladové zásoby i další údaje najdete přímo v aplikaci. Data lze filtrovat podle času, země, produktů a dalších kritérií. Automaticky si vygenerujete grafy nebo třeba geografickou mapu tržeb.
Automatizace vám ušetří práci
Rutinní činnost necháváme algoritmům. Retailys za vás hlídá změny DPH i kurzy měn a předejde tomu, aby zákazník objednal vyprodané zboží. Pomocí synchronizace e-shopů urychlíte expanzi do dalších zemí.
Online tržiště a srovnávače zboží
Váš český e-shop napojíme na Zboží.cz, Heureku nebo MALL Marketplace. V zahraničí vás napojíme na Amazon, Ebay, německé Idealo, britský PriceRunner, polské Ceneo a další platformy.
Zkušenosti našich zákazníků


V České republice, na Slovensku a v Evropě prodáváme již od roku 2005. Manžetové knoflíčky a doplňky J.L.TOMAN jsou zručně vyrobeny s důrazem na zajištění a zachování kvality produktu. Na této kvalitě našich služeb i produktů si zakládáme a totéž očekáváme od svých partnerů. Proto jsme rádi, že jsme si pro dlouhodobou spolupráci vybrali systém Retailys, který nám pomáhá s rozšiřováním naší značky na internetu a díky tomu se náš online prodej zvyšuje.
Miroslav Toman
Zástupce společnosti www.jltoman.cz
Sdílíme své znalosti

Retailys byl na Reshoper 2022!
Letos jsme se s týmem Retailys opět účastnili skvělé konference Reshoper 2022! Po roční covidové odmlce jsme tak znovu měli možnost představit náš produkt i naše služby začínajícím i zkušeným e-shopařům, navázat nová partnerství se spoustou zajímavých společností a inspirovat se na zajímavých přednáškách!

Integrace HEUREKA a proč ji využít v Retailys?
Heureka je největším nákupním portálem a srovnávačem cen, zboží a e-shopů v České republice. Měsíčně web navštíví průměrně až 3 milióny uživatelů a patří mezi 10 nejvíce navštěvovaných webů v ČR. Pro majitele e-shopu je tedy logickým krokem, zalistovat své zboží na této platformě pro zvýšení obratu svého podnikání a získání nových zákazníků.

5 Tipů – Růst e-shopu v dnešním konkurenčním prostředí!
Přemýšleli jste jakou zvolit strategii v konkurenčním prostředí? Pokud ano, ale stále si nevíte rady, tak je článek právě pro vás. Pokud jste doposud neměli čas se na problematiku konkurence v e-commerce podívat, věříme, že i pro vás máme pár tipů do začátku!
Vyzkoušejte Retailys nezávazně
Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma