Retailys navázal spolupráci s Comgate

Kateřina Kapounová

Koronavirová pandemie znamenala pro e-commerce, na rozdíl od mnoha jiných odvětví, obrovský nárůst. V průběhu globální pandemie zaznamenala evropská i česká e-commerce obrovský nárůst. V ČR vzrostl objem online prodejů téměř o 20 %. Majitelé e-shopů museli na situaci (příležitost) velmi rychle reagovat. Často rozšiřovali svoji nabídku zboží a ke svému hlavnímu e-shopu zřídili další, úzce specializované e-shopy, kde zákazníci mohli najít přesně to, co potřebují. Obchodníci, kteří až doposud online svět neřešili a prodávali ve svých kamenných obchodech, si začali zřizovat online obchody, a objevili tak zcela nový způsob prodeje svých produktů.  

Aby zajistili rychlé odbavení zboží a zefektivnili procesy správy svých e-shopů, začali se prodejci více zajímat o možnosti efektivní správy svých prodejních kanálů a logistiky. Na propojení online a offline světa s možností správy neomezeného množství prodejních kanálů (e-shopy, kamenné prodejny, globální online tržiště) se specializuje společnost Retailys, která díky svému unikátnímu systému pomáhá obchodníkům velmi rychle založit e-shopy, spravovat je v jedné přehledné administraci a expandovat s e-shopy na zahraniční trhy.   

“V reakci na pandemii se naši klienti začali stále více zajímat o možnosti efektivního odbavování objednávek. Vzhledem ke svým dlouholetým pozitivním zkušenostem jsme se proto rozhodli navázat partnerství se společností Comgate, která se zabývá bezproblémovým řešením logistiky e-shopů,” uvádí Petr Heller, majitel společnosti Retailys.  

Největší výhodou využívání systému Retailys a služeb Comgate je obrovské zjednodušení vyřízení i odbavení objednávky. “Zatímco v systému Retailys si zákazník vyřídí veškeré objednávky ze všech e-shopů, Comgate se následně postará o zkompletování objednávky a její doručení zákazníkům. E-shopy tak významně ušetří čas díky přehledné a pohodlné správě produktů na svých stránkách a zároveň náklady za zaměstnance starající se o odbavení zboží,” doplňuje zástupce Comgate Mikuláš Šťáhlavský. 

Díky spojení e-commerce systému Retailys a logistického řešení Comgate tak e-shopy získávají zcela novou příležitost, jak efektivně spravovat své prodejní kanály z jednoho místa. Klientům Retailys navíc Comgate pomůže s logistikou a klienti Comgate mohou díky Retailys snadno expandovat se svými e-shopy do zahraničí. 

Ostatní články:

Přeshraniční obchodování

Mezinárodní expanze je po vybudování loajální národní zákaznické základny, dalším krokem k růstu vašeho podnikání. Stát se globální společností je impozantní úspěch, ale ne každý podnik je na tuto velkou výzvu připraven. V Retailys pomáháme klientům jejich podnik nejen připravit, ale také se o něj staráme i po jeho rozšíření. Nad čím byste se ovšem měli zamyslet, než uděláte další krok?  Existuje mnoho věcí, nad kterými je třeba přemýšlet, než začnete prodávat své výrobky nebo služby v zahraničí. Položili jste si otázku, zda máte potenciální zákaznickou základnu na zahraničních trzích, na které chcete jít? Produkt, který s úspěchem prodáváte ve vaší domovské zemi, nemusí nutně mít stejné ohlasy jinde. Nestačí si myslet, že by v zahraničí po vaší nabídce mohla být poptávka. Musíte to vědět.

Startup World Cup & Summit 2017

Náš tým představil informační systém Retailys na Startup World Cup Summit 2017. A první ohlasy od účastníků akce byly velmi pozitivní a potvrdilo se nám, že v současnosti v České republice chybí technologické řešení, který by s obdobnou efektivitou podporovalo „multikanálový“ způsob prodeje ....

Účast v Singapuru

V minulém roce náš projekt vybrala vládní agentura pro podporu podnikání CzechInvest společně s několika dalšími špičkovými technologickými firmami do programu...

Ecommerce Expo Prague 2018

Stejně jako spousta jiných firem z našeho oboru jsme využili předposlední lednový den k návštěvě pražského veletrhu informačních technologií, marketingu a služeb pro...

Výroční zpráva 2018

Singapur/Bangalore/Londýn. Retailys v roce 2018 rozhodně nezahálel a dával o sobě vědět nejen na akcích v Čechách!V roce 2018 zaznamenal...

Retailys na podnikatelské misi v Japonsku

Zástupci naší společnosti vyrazili s podporou agentury CzechInvest do japonského Tokia. Během 4denního programu měli možnost poznat místní start-upové prostředí, získat...

E-commerce Indie vs ČR

E-commerce Indie vs. Česká republikaElektronický obchod, neboli e-commerce se za posledních 20 let stal nepřehlédnutelným fenoménem, který změnil celkovou podobu maloobchodního trhu a...

E-commerce Německo

Ve světě podnikání jsou Němci svou vlastní značkou. Kvalita výrobků a služeb Made in Germany hovoří sama za sebe. Německo je nejlidnatější zemí v Evropské unii. Jeho silná...

Mapa evropské e-commerce 2020

Pravidelně publikujeme nejnovější statistiky z oblasti evropské e-commerce. Podívejte se s námi na míru fragmentace e-commerce v Evropě, nejvýznamnější služby, podrobné statistiky o využívání internetu a internetového nakupování v roce 2020 v naší infografice!

Kontakt

Máte dotazy nebo se s námi chcete sejít osobně? Kontaktujte nás!

E-commerce Polsko

Polsko je země ležící ve střední Evropě s největší ekonomikou této oblasti. Oproti jiným zemím se zde nachází značné množství e-shopů s různorodým...

E-commerce Rakousko old

Rakousko je stát ležící ve střední Evropě a patří do top 20 nejvyspělejších zemí světa. Velký počet aktivních e-shopů svědčí o velké konkurenci a vysokých nákladech spojených...