Retailys měl tu čest a přijal pozvání, jakožto přední česká firma obchodující v oblasti e-commerce a online tradingu, na setkání se zambijskou delegací ze Zambijské rozvojové agentury (ZDA) v rámci programu zahraniční rozvojové spolupráce Aid for Trade v gesci Ministerstva průmyslu a obchodu.
AMSP ČR oficiálně stvrdila dlouhodobou spolupráci se Zambijskou rozvojovou agenturou (ZDA) v rámci rozvojové pomoci zambijské podnikatelské sféry. Místopředseda představenstva Ing. Karel Dobeš a generální ředitelka AMSP ČR a členka představenstva Eva Svobodová, MBA podepsali Memorandum o porozumění se svým protějškem Ing. Obby Bandou, úřadujícím ředitelem pro rozvoj exportu ZDA, a zaštítili tak již čtyřleté období mezinárodní kooperace.
Retailys, jako jediná firma ze soukromého sektoru, měl možnost představit svoje aktivity a historii firmy, a také se podělit o know-how v oblasti mezinárodního obchodu a možnostech expanze jak do Evropy, tak i v globálním měřítku.
,,Setkání se členy zambijské delegace pro nás bylo příjemnou zkušeností. Navázali jsme nové kontakty, a také se seznámili se stávající situací na africkém trhu od místních odborníků. Filozofií naší firmy je umožnit a zjednodušit expanzi každé firmě či podnikateli, proto jsme rádi přijali pozvání na tuto událost, společně s kolegy představili naše řešení a podělili se o naše znalosti v e-commerce´´, říká Petr Heller, CEO Retailys.
Po úvodním proslovu Petra Hellera následovala prezentace e-commerce specialisty a sales managera Dušana Makrlíka, především o možnostech využití omnichannel řešení v e-commerce. Na závěr se podělil o své zkušenosti Michal Suchánek z oddělení produktu, který se ve své prezentaci zaměřil na situaci e-commerce v Evropě, a také problematiku online tržišť.
Pokud by se vaše firma ráda vzdělala v oblasti e-commerce či využití e-commerce omnichannel řešení při expanzi do zahraničí, kontaktujte nás a rádi pro vás zajistíme soukromé školení či online webinář!
Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
K optimalizaci našich webových stránek používáme cookies. Zobrazit zásady
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.