Skladon

Firma Skladon vznikla jako startup v roce 2015, nyní má více než 100 zaměstnanců a vlastní distribuční centrum o rozloze 10 000 m², které sídlí v Mošnově u Ostravy. Spolupracují s významnými světovými dopravci jako je UPS nebo GLS a vaše zboží dokáže doručit do více než 160 zemí světa. Omezení nejsou prakticky žádná, jediným limitem můžou být nadrozměrné objednávky, pro tyto účely ale spolupracují s dopravci specializujícími se na paletovou / nadrozměrnou přepravu. Součástí služeb je také vyřízení celního řízení i zpětná logistika, tzn. reklamace a vratky. Jednou z hlavních výhod outsourcingu logistiky je také nižší cena za dopravu. Díky kumulaci objednávek klientů Skladonu se dostávají na lepší vyjednávací pozici, a tedy i na nižší ceníky nasmluvněných dopravců. Tyto slevy nabízí svým klientům. Na dopravě můžete ušetřit až 15 % z původní ceny, kdy si dopravu řešíte po vlastní ose.

Objednávky se do systému propisují automaticky přes API v momentě jejich vytvoření, nemusíte je nijak „vyřizovat a systémově odesílat“. V momentě vytvoření objednávek v systému Retailys se informace automaticky přenesou do systému Skladon, který se následně postará o jejich kompletaci, odbavení a odeslání.

Zásilky může obchodník i nadále online sledovat prostřednictvím aplikace MySkladon na jakémkoliv zařízení s připojením k internetu 24/7. Po úvodním proškolení tak má k dispozici kompletní přehled o své logistice na jednom místě. Konkrétně o aktuálním stavu svých B2C i B2B objednávek, příjmech zboží na sklad, skladových zásobách, vratkách nebo reklamacích.

Cena za služby je značně individuální. Záleží na velikosti e-shopu, cílových destinacích koncových zákazníků, ale také např. na specifických logistických požadavcích.

Součástí ceníku, který vždy připravují na míru potřeb konkrétního klienta, je cena za příjem, skladování, expedici a dopravu zboží. V portfoliu mají i klienty, kteří např. vyžadují méně obvyklé skladové činnosti jako je kompletace, štítkování, kvalitativní kontrola doručeného zboží od dodavatele, vkládání marketingových materiálů jako děkovné kartičky, reklamní předměty aj. Každý z těchto úkonů je zvlášť naceněn a účtován.

Obecně platí, že čím více má e-shop objednávek za měsíc, tím nižší může být cena za jednotlivé skladové operace. Klienti, kteří nad outsourcingem logistiky přemýšlí, mohou vyzkoušet orientační ceník.