Co doplněk umožňuje:

  • zobrazení aktuálního stavu vašich skladových zásob i objednávek v reálném čase 
  • automatická synchronizace nových objednávek pomocí API 
  • možnost online měnit statusy / rušit jednotlivé objednávky 
  • synchronizovaná trackovací čísla  
  • informace o (ne)zaplacených objednávkách i použitých platebních metodách 
  • nižší ceny u nasmluvněných dopravců 
  •  zjednodušení řízení logistiky 

Díky neustále zvyšujícímu se tempu objednávání online, a to nejen díky pandemii koronaviru, rostou i nároky zákazníků na kvalitu logistických služeb. Zákazníci požadují doručení zboží v co nejkratším čase a absence zboží na skladě či pozdní dodání, může zapříčinit zrušení objednávky a přechod ke konkurenci. Těmto problémům můžete předejít přechodem na outsourcing logistiky.

Základní vlastnosti doplňku: 

Hlavní výhodou outsourcingu logistiky je odbourání všech starostí s logistikou, kterou e-shopy často vnímají jako „nutné zlo“ svého podnikání. Neřeší tak skladový prostor, skladníky, nutnou legislativu, dopravce, starosti se zásilkami aj. Vše přebírá na svou zodpovědnost fulfillmentový partner / odborník.  

Proč si vybrat tento doplněk? 

Objednávky se do  systému propisují automaticky přes API v momentě jejich vytvoření, e-shopista je nemusí nijak „vyřizovat a systémově odesílat“. V momentě vytvoření objednávek v systému Retailys se informace automaticky přenesou do systému Skladon, který se následně postará o jejich kompletaci, odbavení a odeslání.  

Zásilky může obchodník i nadále online sledovat prostřednictvím aplikace MySkladon na jakémkoliv zařízení s připojením k internetu 24/7. Po úvodním proškolení tak má k dispozici kompletní přehled o své logistice na jednom místě. Konkrétně o aktuálním stavu svých B2C i B2B objednávek, příjmech zboží na sklad, skladových zásobách, vratkách nebo reklamacích. 

Máte o integraci zájem? Napište prostřednictvím formuláře níže!

Do kolonky Předmět uveďte prosím název integrace, o kterou máte zájem.