Veškerá data o podnikání v celé Evropě přehledně a na jednom místě

Mít prodejní data, návštěvnost a skladové zásoby na různých místech je pěkně nepraktické. Retailys vše spojí do jednotného přehledu, ve kterém si data podle potřeby pohodlně vyfiltrujete a automaticky vygenerujete potřebné grafy.
Chci vědět víc

Při zahraniční expanzi je klíčové mít správná data

Všechny údaje pohromadě

Ze souhrnného dashboardu se všemi daty si snadno rozkliknete i detailní přehledy o tržbách, skladových zásobách, zákazníků či zalistovaných produktů.

Jednotlivé statistiky můžete i kombinovat, abyste lépe viděli souvislý obrázek vašeho podnikání. Vše jde filtrovat podle zemí, času, kategorií, firem a dalších kritérií.

Vizualizace informací a mapa tržeb

Podobně jako v kontingenční tabulce si vyberete a vyfiltrujete potřebné údaje a Retailys vám vygeneruje graf.

Pro lepší představu o tom, jak se vám daří v jednotlivých zemích, si zobrazíte geografickou mapu se znázorněním tržeb, počtu zákazníků a dalšími údaji.

Statistiky z aplikací třetích stran

V Retailys si snadno zobrazíte přehled obratu z online tržišť a srovnávačů zboží. Pro tyto kanály si můžete nastavit samostatné přehledy.

K systému vám také připojíme nástroje jako Google Analytics, systémy pro správu skladů či účetní programy.

Využijte naše know-how při zahraniční expanzi

Data a reporty na jednom místě

Tržby, návštěvnost webu, skladové zásoby i další údaje najdete přímo v aplikaci. Data lze filtrovat podle času, země, produktů a dalších kritérií. Automaticky si vygenerujete grafy nebo třeba geografickou mapu tržeb.

Automatizace vám ušetří práci

Rutinní činnost necháváme algoritmům. Retailys za vás hlídá změny DPH i kurzy měn a předejde tomu, aby zákazník objednal vyprodané zboží. Pomocí synchronizace e-shopů urychlíte expanzi do dalších zemí.

Online tržiště a srovnávače zboží

Váš český e-shop napojíme na Zboží.cz, Heureku nebo MALL Marketplace. V zahraničí vás napojíme na Amazon, Ebay, německé Idealo, britský PriceRunner, polské Ceneo a další platformy.

Sdílíme své znalosti

DPH v e-commerce v EU: Praktický průvodce pro e-shopy, 1. díl

Prodáváte zboží do zahraničí? Pak byste měli zbystřit. Daň z přidané hodnoty (DPH) je v rámci EU obávaným, ale zároveň přehledně strukturovaným systémem. V tomto článku se společně podíváme na praktické situace, se kterými se majitel e-shopu při prodeji zboží do jiných členských států EU běžně setkává.

Nejchytřejší využití AI v e-commerce pro rok 2025, 2.díl

Dnes se podíváme na další tři inovativní AI technologie, které budou v roce 2025 formovat budoucnost online prodeje. Od hyperpersonalizovaných webů přes inteligentní správu obsahu až po automatické překlady e-shopů pro globální trhy – AI bude zásadním hráčem.

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma