Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Omnichannel systém Retailys na správu více e-shopů, tržišt, sociálních sítí

  • +420 376 383 611
    +420 721 769 415
  • Husovo náměstí 50
    339 01 Klatovy
  • Infolinka
    9:00 - 17:00

Co odrazuje od nákupu?

  • Domů
  • Co odrazuje od nákupu?

Co odrazuje od nákupu?

Co ze všeho nejvíce odrazuje zákazníky od nákupu v přeshraničním obchodě ?

Řazeno dle důležitosti:

• Vysoké náklady na přepravu

• Vysoké náklady na přepravu při reklamaci zboží

• Dlouhá doba dodání

• Obtížnost řešení jakýhkoliv problémů spojených s nákupem

• Výměna, nebo oprava vadného zboží bude obtížná

• Možnost zneužití perzonálních dat

• Údaje z kreditních karet mohou být ukradeny

• Obava z nedodání zboží po zaplacení

• Obava z dodání vadného nebo poškozeného zboží.

Když to shrnu, na co se připravit při otevření e-shopu pro přeshraniční klienty:

1. Soustředit se na řešení dopravy

2. Promyslet všechny aspekty vzájemné komunikace.

Dejte si práci najít co nejlevnější způsob dopravy, do té které země, případně o něco zvedněte cenu zboží, aby jste s cenou za dopravu nabyli příliš vysoko. Buďte co nejvíce transparentní, uveďte všechny potřebné údaje o firmě na snadno dostupných místech, sdělte zákazníkovi předem, s kým ve firmě budou řešit případné problémy, jak a v jakém jazyce.