Mallpay se mění na Skip Pay a přichází s novou službou Třetina
Fintech služba Mallpay, která patří k nejrozšířenějším poskytovatelům BNPL plateb (buy now – pay later) v České republice, mění své jméno na Skip Pay. K definitivní změně názvu dojde 7. října 2022 a zároveň s tím vstupuje na trh i s novou službou Třetina, která může pomoci vašemu e-shopu zvládnout vánoční sezónu. Retailys jako jedna z prvních platforem vám tento doplněk umožní spustit na vašich e-shopech.
Skip Pay má v plánu udělat z tzv. chytrého placení nový standard v e-commerce. Jsou momentálně jediní, kteří od e-shopu dokáží na sebe převzít celý proces nákupu, což je výhodné pro e-shop a pohodlné pro zákazníka. Majitelé Skip karet automaticky zdarma získají tříletou prodlouženou záruku na nakoupené zboží nebo roční pojištění proti rozbití a krádeži k nákupům.
Odpadne také nutnost znovu zadávat údaje z karty, nutnost mít po ruce účtenky v případě reklamace zboží, protože si je klient bude moci uložit přímo v zákaznické zóně Skip Pay a nebo složité vrácení zboží – vyřídí jednoduše na jednom místě v mobilní aplikaci na pár kliknutí.
Nová služba Třetina
Tento nový produkt umožní zákazníkům platit ve vybraných e-shopech ve třech po sobě jdoucích splátkách bez jakéhokoli navýšení. Předností této služby je její jednoduchost, a také možnost použití v kamenných prodejnách, kde jim se zřízením mohou pomoci proškolení obchodníci.
Identifikace zájemce proběhne digitálně přes BankID, k dokončení nákupu bude stačit uložit platební kartu, ze které se jednotlivé splátky automaticky uhradí v konkrétní den v měsíci. E-shop přitomobdrží peníze ihned po nákupu a Skip Pay přebírá starosti s následnými splátkami na sebe.
Zvýšení konverze i spokojenosti zákazníků
Odložená platba dokáže zvýšit konverzi, protože statisticky je platba nejčastější důvod, proč nákup nebyl dokončený. V průměru zákazník s odloženkou platí o zhruba třetinu vyšší částku, než je průměr na e-shopu. Což jistě potěší e-shopy všech velikostí. Díky kombinaci pohodlných nástrojů od platby po vratky zboží budou vaši zákazníci vždy s nákupem spokojeni a zanechají pozitivní hodnocení.
Jednoznačné výhody pro e-shopy jsou:
příliv nových zákazníků z řad již využívajících Skip pay
úspora nákladů, jelikož se jedná o nejlevnější platební metodu
zvýšení výnosů, jelikož zákazníci se častěji vracejí a mají vyšší útratu
Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
K optimalizaci našich webových stránek používáme cookies. Zobrazit zásady
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.