Heureka Group se mění – představila nový vzhled a chystané technické změny
Místo lupy vykřičník!
Společnost Heureka Group, která provozuje cenové srovnávače a nákupní rádce v 9 zemích, ohlásila 16.10.2023 změnu vizuálního stylu. Známou lupu nahradil vykřičník, který má symbolizovat pozitivní emoce a odrážet nový koncept ,,Vybírej úžasně!´´
Dle Heureky čelí zákazníci nejčastěji tzv. vybírací paralýze´´, kdy se nemohou rozhodnout jaký produkt zakoupit. Recenze, ověření prodejci nebo detailní informace o produktech jsou hlavní přednosti srovnávačů Heureky, a právě ty by měly těmto zákazníkům dopomoci k tomu, aby ,,úžasně vybrali´´ S tímto konceptem se budeme setkávat v nových reklamních spotech a rozsáhlé digitální kampani.
Koncept #OnePlatform
Změny se netýkají pouze českého srovnávače Heureka. Společnost se rozhodla sjednotit vizuálně i technologicky všechny své platformy. Pod Heureka Group spadá nyní 9 srovnávačů a cenových rádců ve střední a východní Evropě. Tzv. koncept #OnePlatform, na kterém nyní společnost pracuje, je rozdělena na vizuální a technickou část.
První výsledky replatformizace, které může vidět na první pohled i běžný uživatel, můžeme vidět na bulharském srovnávači Pazaruvaj. Nový svěží vzhled přinesl např. větší obrázky, lepší umístění bannerů, vylepšené filtry, možnost hledat v recenzích nebo obsahové stránky prodejců, které pomohou především u produktů, kdy zákazník neví, podle jakých parametrů zboží vybírat (například spotřebiče). Jako další se změny dočká Slovensko, Česká republika a Bulharsko.
Technologická část replatformizace obnáší přechod z tzv. monolitické architektury na microservisní. Touto cestou se vydává čím dál více společností. Po technologické stránce má benefity jako menší náchylnost k poruchám, flexibilitu a rychlejší vývoj či lepší škálovatelnost a údržbu.
Díky #OnePlatfrom, jak Heureka svůj nový koncept nazývá, bude mnohem snadnější rozšířit nabídku do všech 9 zemí a prodejci budou moci snadno prodávat své zboží mezinárodně na všech platformách Heureka Group.
Ještě na Heurece neprodáváte?
Retailys je Certifikovaným partnerem společnosti Heureka Group. Pro naše zákazníky nabízíme integraci na českou a slovenskou Heureku i další evropské srovnávače této společnosti.
Zboží se importuje díky XML feedu z našeho systému Retailys. Feed se pravidelně aktualizuje, aby byly informace stejné jako na vašich ostatních prodejních kanálech. Do něj můžete zahrnout všechno zboží, které nabízíte, nebo jenom některé vybrané kategorie.
Na jaké srovnávače poskytujeme integraci se můžete podívat v našem Appstoru nebo kontaktovat naše oddělení Sales.Pokud ještě svoje zboží nenabízíte na některém ze srovnávačů, neváhejte si s námi sjednat nezávaznou schůzku!
Vyzkoušejte Retailys nezávazně
Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
K optimalizaci našich webových stránek používáme cookies. Zobrazit zásady
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.