Heureka Group se mění – představila nový vzhled a chystané technické změny
Společnost Heureka Group mění vizuální vzhled na svých srovnávačích po celé Evropě a chystá technické změny.
Heureka Group se mění – představila nový vzhled a chystané technické změny
Společnost Heureka Group mění vizuální vzhled na svých srovnávačích po celé Evropě a chystá technické změny.
Letní novinky ze světa online tržišť
Online tržiště nabírají na popularitě i v České republice. Pojďte se společně s námi podívat na novinky od Allegra a jaké změny proběhly u společnosti Alza.
Retailys na podnikatelské misi v Japonsku a Jižní Koreji
Společnost Retailys se v zastoupení CEO Petra Hellera a COO Alžběty Hruškové zúčastnila v termínu 10.6.-17.6.2023 Podnikatelské mise do Japonska a Jižní Koreji. Zaměření mise bylo zejména na oblast moderních technologií, IoT, AI a metaverse.
Prodávejte jednoduše na 9 trzích Amazonu díky nové službě EEA
Jste aktivním prodejcem alespoň na jednom evropském tržišti Amazon a přemýšlíte, jak expandovat i do dalších zemí Evropy, kde Amazon působí? Nyní můžete díky službě European Expansion Accelerator (EEA) snadno expandovat na všech 9 evropských Amazon tržišť již do 3 pracovních dnů!
EPR registrace v EU: proč a jak ji provést
Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.
Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů
V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...
Spuštění Kaufland Global Marketplace v Čechách a na Slovensku!
V loňském roce jsme se stali jednou z prvních českých oficiálních agentur Kaufland.de a díky integraci do našeho systému jsme zpřístupnili našim klientům snadný prodej na tomto marketplace. Nyní se Kaufland.de transformoval do Kaufland Global Marketplace, což je komplexní řešení „vše v jednom“, umožňující online prodejcům prodávat díky pouze jedné registraci nejen na německém marketplace, ale nyní nově i v Čechách a na Slovensku.
Je váš web opravdu přístupný pro všechny uživatele internetu?
Věděli jste, že je váš e-shop možná „nepřístupný“ až pro 2 miliony lidí z České republiky a téměř 20% populace EU? Důvodem je, že toto číslo představuje lidi s postižením, které jim znemožňuje nákup na webu, který není „přístupný“...
Začněte s přípravami e-shopu na Vánoce včas!
Říkáte si, že sotva jste odložili plavky, už by měl být čas věšet vánoční ozdoby? Ve světě e-commerce štěstí přeje připraveným a ohledně vánočního období to platí dvojnásob!
Nezahálejte a začněte s přípravami na nejvytíženější sezónu roku již nyní!
Mallpay se mění na Skip Pay a přichází s novou službou Třetina
Fintech služba Mallpay, která patří k nejrozšířenějším poskytovatelům BNPL plateb (buy now – pay later) v České republice, mění své jméno na Skip Pay.