Veškerá data o podnikání v celé Evropě přehledně a na jednom místě.
Produktová data, objednávky i zákazníci v jednotném přehledu, kde můžete automaticky generovat grafy a reporty.
PIM & WMS přehled produktů ze všech prodejních kanálů s rozsáhlými filtry a správa skladů.
OMS Objednávky ze všech prodejních kanálů na jednom místě s širokou možností filtrování.
Rychlé založení mezinárodních prodejních kanálů, napojení na online tržiště a cenové srovnávače.
Celkový obrat a počet a stav objednávek za vybrané období pro zvolený prodejní kanál či kanály.
Přehled objednávek podle jednotlivých zemí s cenami a počtem u každé země.
Zobrazení nejprodávanějších produktů a nejaktivnějších zákazníků dle tržeb nebo počtu objednávek.
Volba období pro zobrazení statistik a grafů a filtrování dat dle prodejních kanálů a firem.
Počet produktů a zákazníků za vybrané období pro zvolený prodejní kanál či kanály.
Zobrazení vývoje tržeb nebo počtu objednávek za vybrané období.
Klíčové benefity
Odstraňujeme vše, co je na expanzi složité: jazykovou bariéru, místní specifika i správu desítek různých systémů a služeb. Retailys stavíme tak, aby pro vás byla expanze radost, ne starost.
Správa z jednoho společného systému
Společná databáze produktů, správa objednávek i dodavatelů. Retailys expanzi výrazně zjednodušuje a nenutí vás používat více systémů.
Balíčky služeb na míru
Retailys je škálovatelný. Proto platíte jen za to, co skutečně využijete. A když se rozrostete, prostě přidáme další funkce a trhy.
Znalost lokálních trhů
Přeložený e-shop nestačí. Retailys skutečně lokalizuje. Víme, jaké srovnávače letí v Holandsku i jak na daně ve Francii.
Vaši expanzi si vezmeme za vlastní. Pomůžeme vám se zákaznickou péčí, překlady i marketingem. Víme, jak v Evropě uspět.
Reporting na jednom místě
Po přihlášení do Retailysu ihned uvidíte, jak si stojíte. Od přehledu prodejů přes mapu tržeb až po čerstvé statistiky návštěvnosti.
Napojení na další prodejní kanály
V Česku vám pomůžeme s Heurekou, Zboží.cz nebo MALL Marketplace. V zahraniční e-shop napojíme na Ebay, Amazon, německé Idealo nebo třeba maďarský Árukereső.
V loňském roce jsme se stali jednou z prvních českých oficiálních agentur Kaufland.de a díky integraci do našeho systému jsme zpřístupnili našim klientům snadný prodej na tomto marketplace. Nyní se Kaufland.de transformoval do Kaufland Global Marketplace, což je komplexní řešení „vše v jednom“, umožňující online prodejcům prodávat díky pouze jedné registraci nejen na německém marketplace, ale nyní nově i v Čechách a na Slovensku.
Věděli jste, že je váš e-shop možná „nepřístupný“ až pro 2 miliony lidí z České republiky a téměř 20% populace EU? Důvodem je, že toto číslo představuje lidi s postižením, které jim znemožňuje nákup na webu, který není „přístupný“...
Říkáte si, že sotva jste odložili plavky, už by měl být čas věšet vánoční ozdoby? Ve světě e-commerce štěstí přeje připraveným a ohledně vánočního období to platí dvojnásob!
Nezahálejte a začněte s přípravami na nejvytíženější sezónu roku již nyní!
Vyzkoušejte Retailys nezávazně
Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
K optimalizaci našich webových stránek používáme cookies. Zobrazit zásady
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.